آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آیت الله ری شهری:دولت برای رفع مشکلات اصناف بیش ازگذشته تلاش کند

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: دولت بایستی برای رفع مشکلات اصناف برنامه ریزی منسجم داشته باشد و بیش از گذشته تلاش کند.

آیت الله ˈمحمد محمدی ری شهریˈ روز دوشنبه درنشست صمیمی با اصناف شهرستان ری اظهارداشت: با توجه به برخی از مشکلات اقتصادی در جامعه اصناف متدین و مومن با رعایت موازین و احکام فقه در تجارت، دولت را در رفع مشکلات اقتصادی یاری کنند.

وی با اشاره به تحریم های اقتصادی دشمنان نظام ، اظهار کرد: دشمنان نظام با فشارهای مختلف از طریق تحریم ها می خواهند مردم ایران اسلامی را در تنگنا قرار دهند و اصناف باید در کنار دولت برای خنثی کردن توطئه های دشمنان تلاش کنند.

آیت الله ری شهری با اشاره به بهره مندی اصناف همجوار آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) از فضای معنوی این شهر، گفت: کسبه و بازاریانی که در جوار این آستان مقدس به فعالیت مشغول می باشند با رعایت احکام نورانی دین مبین اسلام بایستی برای دیگر اصناف الگو باشند و مردم را درک کرده با سود مناسب کالاهای خود را به فروش برسانند.

رییس دانشگاه علوم و حدیث اظهار داشت: در معاملات باید آداب معامله و احکامی که در اسلام بر آن توصیه کرده است مد نظر قرار داد و نباید برای کسب سود بیشتر به مردم سختگیری شود.

آیت الله ری شهری، در خصوص برخی از مشکلات اصناف اعلام داشت: مشکلات اصناف را از مسوولان مربوطه پیگیری و برای رفع برخی از موارد تلاش خواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.