آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

طرح های عملیاتی پلیس در شهرستان ری افزایش خواهد یافت

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: طرح های عملیاتی پلیس به منظور بهبود وضعیت امنیتی در شهرستان ری افزایش خواهد یافت.

سردارˈحسین ساجدی نیاˈروز دوشنبه در حاشیه دیدار مردمی با شهروندان شهرستان ری در مسجد فیروزآبادی گفت:، بیشتر مسائل، مشکلات و درخواست های مطرح شده از سوی شهروندان ری در این دیدار افزایش اقدامات پلیسی به منظور مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، اراذل و اوباش و سارقین عنوان کرد.

وی وضعیت برقراری امنیت در شهرستان ری را مطلوب ارزیابی کرد و در عین حال خبر داد: به منظور افزایش هرچه بیشتر امنیت شهروندان منطقه تا 10 روز آینده تعداد مناسبی گشت خودرو و موتور سوار به مجموعه انتظامی شهرستان ری اضافه خواهد شد.

سردار ساجدی نیا افزود: طرح افزایش گشت های پلیسی محدود به شهرستان ری نخواهد بود و در سایر مناطق همجوار شهر ری از جمله باقرشهر و حسن آباد فشافویه را نیز در بر خواهد گرفت.

رییس پلیس پایتخت همچنین موضوع ارتفا ساختار انتظامی شهرستان ری از سرکلانتری به فرماندهی انتظامی را نیازمند مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت کشور و همچنین موافقت فرماندهی نیروی انتظامی کشور دانست و گفت: ما در حال حاضر به این بحث ورود پیدا نمی کنیم و هر تصمیمی گرفته شود تابع خواهیم بود.

سردارساجدی نیا همچنین با اشاره به دیدارهای مردمی با شهروندان سطح محلات مختلف تهران بزرگ اظهارداشت: این کار مدتی است با هدف آشنایی هرچه بهتر و نزدیکتر با مشکلات مردم صورت می گیرد و پلیس سعی دارد وضعیت بهتری را به جهت ایجاد امنیت برای شهروندان پایتخت فراهم نماید.

وی در خصوص زورگیری های اخیرانجام شده در باقرشهر و کاهش ضریب امنیتی در این منطقه گفت: عملکرد کلانتری باقرشهر در این زمینه مناسب بوده است و این مشکل نیز با افزایش گشت های خودرویی و موتورسوار پلیس در روزهای آینده مرتفع خواهد شد.

وی در خصوص پایین آمدن سن اراذل و اوباش در پایتخت نیزافزود: طبق قانون نیروی انتظامی دربرخورد با بزهکاران تفاوتی قایل نخواهد شد و به وظایف خود عمل خواهد کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه همچنین تصریح کرد: فعالیت پلیس های تخصصی مانند پلیس راهنمایی و رانندگی، آگاهی، امنیت، اداره اماکن و گذرنامه با هدف ارزیابی از سوی شهروندان به زودی تحت سامانه 197 قرار خواهد گرفت.

دیدار مردمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با همراهی جمعی از معاونین و روسای پلیس پایتخت و کلانتری های منطقه روز دوشنبه با شهروندان شهرستان ری در مسجد فیروز آبادی برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.