آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آیین تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال شهرستان ری در ساختمان شهرداری باقرشهر

 

به گزارش راگانیوز ؛ ظهر روز گذشته  از اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال شهرستان ری در ساختمان شهرداری باقرشهر تجلیل به عمل آمد .

در این مراسم شهردار باقرشهر ، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، معاون مالی و اداری ، معاون خدمات شهری ، مدیران شهرداری باقرشهر ، خبرنگاران و فعالان اصحاب رسانه حضور داشتند .

در این نشست صمیمی خبرنگاران و اصحاب رسانه مشکلات ، دغدغه ها و نقدهای خود را با شهردار و رئیس شورای اسلامی باقرشهر مطرح کردند .

شهردار باقرشهر در این نشست صمیمی ضمن تبریک روزخبرنگار گفت : هر روز ؛ روز خبرنگار است چرا که خبرنگاران همواره در حال تهیه اخبار به صورت زنده و پویا هستند و در راستای اطلاع رسانی تلاش می کنند .

وی در ادامه افزود : مشکلات مالی شهرداری باقرشهر بسیار زیاد بوده وشهرداری ۱۴ و نیم میلیارد بدهی داشته است که در این مدت با لطف خدا توانسته ایم قسمتی از بدهی را پرداخت نماییم و با توجه به اینکه عوارض الایندگی پالایشگاه به شهرداری باقرشهر بسیار کاهش یافته است و منابع مالی که باید به شهرداری باقرشهر ارائه می شد ابتدا به ارزش افزوده می رود و طبق جمعیت شهرها تقسیم می شود لذا سهم باقرشهر در عوارض آلایندگی پالایشگاه نفت بسیار کاهش یافته است که همین امر شهرداری باقرشهر را با مشکلات روبرو کرده است .

علیرضا ناصری پور در خصوص پروژه های عمرانی شهرداری باقرشهر اظهار داشت : پایه های تقاطع غیرهمسطح کار شده و و باهزینه های بسیاری که داشته بدون وفقه این پروژه در حال انجام می باشد همچنین کلنگ ساخت ساختمان اتش نشانی در کوی ارغوان زده شده است تا این بخش از باقرشهر مجهز به ساختمان آتش نشانی باشد  تا امور امداد و نجات با سرعت بیشتری صورت گیرد .

شهردار باقرشهر یادآورد شد : در تلاش هستیم تا ساخت دی کلینیک تخصصی در باقرشهر با همکاری شبکه بهداشت شهرستان ری به زودی انجام شود تا شهروندان به لحاظ درمانی و سلامت بی نیاز شوند .

وی در ادامه تصریح کرد : کتابخانه باقرالعلوم که در گذشته تخریب شده بود با پیگیری رئیس شورای اسلامی باقرشهر در حال پیگیری و انجام است که با یاری خدا این کتابخانه ترمیم و مرمت شود .

ناصری پور با اعلام اینکه ۸۱ هکتار از بافت شهری باقرشهر، بافت فرسوده است افزود : یکی از دغدغه شهرداری باقرشهر ترمیم بافت فرسوده و نوسازی شهر است تا علاوه بر اینکه چهره شهر زیبا شود شهروندان در آسایش بیشتری زندگی کنند .

شهردار باقرشهر یادآور شد : ۱۵ هکتار به بافت شهری باقرشهر از طریق شهر سنگ اضافه شده است و قرار است یک میدان در بین پالایشگاه و ورودی شهر باقرشهر ساخته شود .

گفتنی است ؛ در پایان این مراسم کیک ویژه روزخبرنگار  در بین خبرنگاران توزیع شد و همچنین با اهدا لوح و هدیه از خبرنگاران و فعالان رسانه تقدیر و تجلیل به عمل آمد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.