آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آیین تکریم همسران معزز شهدای کهریزک برگزار شد

 

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر کهریزک؛ علیرضا عباسی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت روز ملی و مذهبی تکریم همسران و مادران شهدا،  آیین تجلیل و دیدار از خانواده شهیدان فلاحتی وپروینی از شهدای نامدار دفاع مقدس و شهید موسوی از شهدای مدافع حرم برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر کهریزک با اشاره به فلسفه نامگذاری روز تکریم همسران و مادران شهدا گفت: ۳۰ بهمن متقارن با ۱۳ جمادی‌الثانی مصادف است با سالروز وفات”ام البنین” همسر حضرت امیرالمومنین(ع) و مادر حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که در چنین روزی در جوار رحمت حضرت حق آرمید. به همین مناسبت وفات این شیر زن صدر اسلام ؛ روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گذاری شده است.

وی اظهار داشت: همسران  شهدا با تربیت یادگاران همسران خود آنها را برای انقلاب و دوران شکوفایی این سرزمین آماده می کنند و امروزه فرزندان معزز شهدا با الگو گرفتن از پدران شهید خود در شکوفایی کشور سهیم شده اند.

اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک  در پایان آیین دیدار با خانواده شهدا برای مادران وهمسران شهیدان آرزوی سلامتی و بردباری کرده و با اهدای لوح تقدیر از صبوری این شیرزنان تقدیر بعمل آوردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.