آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آیین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام حسین شهرری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ؛ همزمان با شب میلاد با سعادت منجی عالم بشریت امام مهدی(عج) آیین عمامه گذاری بیش از چهل تن از طلاب جوان حوزه‌ علمیه استان تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین رشاد موسس و رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رییس شواری حوزه علمیه استان تهران در حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری برگزار شد.

گفتنی است که این مراسم شب 11 اردیبهشت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید از سوی حجت الاسلام گودرزی آغاز شد.

همچنین بعد از قرائت قرآن کریم، حجت الاسلام غفاری مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرری به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: تربیت بیش از هزار طلبه در مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرری و جذب آنان در نهادهای مختلف کشوری و فرهنگی از افتخار این حوزه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی و تهذیبی حوزه علمیه امام حسین(ع)، افزود: طلاب این مدرسه افزون بر فراگیری دروس ارائه شده از سوی مرکز مدیریت در بحث مباحثه و برنامه‌های تهذیبی بسیار فعال بوده به طوری که طلاب در کنار علم آموزی از تهجد و شب زنده داری نیز غفلت نمی‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرری با استناد به کلام حضرت ولی عصر(عج) که فرمودند: ما اهل بیت هر کاری که شما شیعیان انجام می‌دهید آگاه هستیم، خاطرنشان کرد: ما در محضر امام عصر(عج) هستیم از این رو خوشا به حال کسی که زمینه ظهور را برای امام مهیا و ایشان را از خود راضی کند.

رسا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.