آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ابتکار با خانواده سه شهید سرافراز دفاع مقدس در شهرری دیدار کرد

به گزارش  راگانیوز به نقل ازایرنا، معصومه ابتکار روز پنجشنبه با خانواده های شهیدان رحیمی، خدابنده لو و برنوس دیدار و از رشادت ها و مجاهدت های این شهیدان و خانواده های آنان تجلیل کرد.
وی در جمع خانواده این شهدا گفت: ما هرچه داریم از ایثارگری و جانفشانی شهداست و همواره مدیون خون آنها هستیم و موظفیم پیرو و رهروان راه شهیدان عزیزمان باشیم.
ابتکار با اشاره به عظمت و قدرت کشور در عرصه های منطقه ای و بین المللی افزود: این قدرت و توان مدیون فداکاری و سلحشوری رزمندگان جبهه های حق است و به برکت خون شهداست که امروز ایران در مقابل زیاده خواهی مستکبرین عالم می ایستد.
براساس این گزارش همچنین در این دیدارها مادران و پدران شهدا به بیان خاطراتی از فرزندان دلیر خود پرداخته و نحوه زندگی و چگونگی شهادت آنان را توصیف کردند.
خانواده شهیدان رحیمی دو فرزند خود به نام های صفر و حمید رضا، خانواده شهیدان خدابنده لو نیز دو فرزند خود به نام های محسن و زین العابدین و خانواده شهید برنوس نیز فرزند خود رضا را تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند.
جمالی پور فرماندار ویژه شهرری، نصرالله رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و حیدرزاده مدیر کل محیط زیست استان تهران از جمله مسوولانی بودند که ابتکار معاون رییس جمهوری را در این دیدارها همراهی کردند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.