آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اثر منفی شبکه های مخرب با درک صحیح دفاع مقدس خنثی می شود

به گزارش راگانیوز ، عباسعلی سعیدیان روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت : حماسه بزرگ دفاع مقدس برگ زرینی در افتخارات ملت شهید پرور ایران محسوب می شود و از آن باید به عنوان الگویی کامل در حرکات بزرگ ضد استکباری در جهان اسلام یاد کرد.
وی افزود: دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی نمونه بارزی از استقامت و عظمت ملت ایران در برابر استکبار جهانی بود ، استقامتی که ثمره آن را می توان در اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف مشاهده کرد.
سعیدیان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه هایی که نه تنها در طول هفته دفاع مقدس که در تمامی ایام آن را دنبال کرد ، تبیین ابعاد مختلف حماسه رزمندگان اسلام و تفسیر رشادت های مردان و زنان ایران اسلامی در این ایام درخشان است چرا که درک صحیح از دفاع مقدس ، اثر منفی شبکه های مخرب را خنثی می کند.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین یادآورشد: اگر نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی بیش از گذشته با ارزش‌های انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شود در برابر هرگونه انحرافی ایستادگی می‌نماید و دشمن به راحتی نمی‌تواند به اهداف خود در ضربه زدن به این نظام الهی دست یابد .
وی تصریح کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس باید از تمرکز شهرها خارج شده و در تمامی روستاها ویژه برنامه هایی به مناسبت گرامیداشت این ایام برگزار شود.
سعیدیان با اشاره به این که شناخت جوانان نسبت به ارزش های دفاع مقدس باید افزایش یابد اظهار داشت : عدم آگاهی از ارزش های دفاع مقدس می تواند باعث شود تا جوانانی که در معرض شبک های منحرف قرار دارند ، از مسیر انقلاب خارج شوند لذا باید افراد تأثیرگذار فرهنگی و سردارانی که در طول دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند ، به نوجوانان ما آگاهی لازم را ارائه کنند.

** دانشنامه شهدای شهرستان ورامین رونمایی می شود
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران از رونمایی دانشنامه شهدای شهرستان ورامین همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
سرهنگ پاسدار احمد کاشانی گفت : مردم شهرستان ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس نقش پررنگی در جبهه های جنگ ایفا می کردند و شهدای بسیاری را تقدیم اسلام کردند.
وی اظهار داشت : به منظور معرفی شهدای شهرستان ورامین به جامعه به ویژه جوانان ، دانشنامه شهدای شهرستان که از این پس می تواند به عنوان کتابی مرجع مورد استفاده همگان قرار گیرد در هفته دفاع مقدس رونمایی می شود.
کاشانی با اشاره به این که ورامین ۵۸ معلم شهید و ۲۲۱ داش آموز شهید تقدیم اسلام کرده از رونمایی کتاب نقش آموزگاران و معلمان ورامین در دفاع مقدس خبر داد.
وی آمادگی بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران برای تجهیز ۲ کتابخانه به ۲ هزار جلد کتاب دفاع مقدس اعلام کرد.
کاشانی گفت : عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا ،برپایی نمایشگاه دفاع مقدس ،شب شعر خاطره گویی ،نمایشگاه عکس ،دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران ، دیدار با یادگاران دفاع مقدس ،اکران فیلم های مناسبتی ،نشست با سرداران دفاع مقدس دشت ورامین ،حضور در مدارس و مساجد ،برگزاری محافل انس با قران و هدیه ثواب آن به روح شهدا ،برگزاری ایستگاه نقاشی و دعوت از ۴۰ مادر شهید برای استقبال از هفته دفاع مقدس از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس ورامین است.
در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد. صدام حسین رییس جمهور عراق با ظاهر شدن در برابر دوربین‌های تلویزیون عراق با پاره کردن قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر، آغاز تجاوز رژیم بعثی به خاک ایران را اعلام کرد.
۳۱ شهریور تا ۶ مهر هفته دفاع مقدس نام دارد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.