آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اجرای بیش از 200 ویژه‌برنامه «همه شهر ـ داریم» در منطقه 20 تهران

خبرگزاری فارس: اجرای بیش از 200 ویژه‌برنامه «همه شهر ـ داریم» در منطقه 20 تهران

به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی اظهار داشت: 14 تیر ماه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز شهرداری و دهیاری‌ها نام‌گذاری شده است که با استفاده از این فرصت، 206 ویژه‌برنامه برای معرفی بیش از پیش خدمات شهرداری به شهروندان در این روز به اجرا در آمده است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها در قالب طرح «همه شهر ـ داریم» اجرا می‌شود، افزود: با توجه به تأثیرگذاری بیشتر و انتقال سریع اطلاعات به خانواده‌ها، بخش اعظمی از این ویژه‌برنامه‌ها برای جوانان، نوجوانان و همچنین کودکان طراحی شده است تا با وظایف شهرداری بیش از پیش آشنا شوند.

شهردار منطقه 20 تهران ادامه داد: با ارتقای سطح آگاهی اطلاعات شهروندان از مسئولیت‌های مدیریت شهری، جلب همکاری و همراهی آنها با این مجموعه شهری را افزایش خواهد داد.

صفوی با اشاره به دیگر اهداف این طرح گفت: این طرح همچنین موجب فراهم آمدن زمینه قدردانی از زحمات کارکنان شهرداری که از نیمه‌های شب‌ کار نظافت، زیباسازی، روان‌سازی ترافیک و حمل و نقل عمومی و ایمنی شهر و صدها فعالیت جاری در شهر را انجام می‌دهند نیز می‌شود، چراکه شهروندان با خدمات این تلاشگران آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: ارتباط مستقیم و چهره به چهره با شهروندان، حضور کودکان در محیط‌های کاری، دیدار با خانواده شهدا، گفت‌وگو با کارکنان در قالب ساعت همدلی از جمله ویژه‌برنامه‌های تدارک دیده شده برای این روز است که از سوی مدیران ارشد و شهرداران نواحی هفت‌گانه شهرداری منطقه 20 تهران اجرا شد.

گفتنی است، ویژه‌برنامه حضور کودکان در دفتر شهردار منطقه 20 تهران با ارائه آموزش‌های تفکیک مدیریت پسماند و قوانین ترافیکی به آنها همراه بود که این امر از سوی کارشناسان اداره بازیافت و بوستان آموزشی ترافیک انجام شد.

همزمان با روز شهرداری و دهیاری‌ها، علاوه بر اجرای هشت مورد ساعت همدلی در ادارات با رویکرد گفت‌وگو با همکاران، مراجعه به 160 خانه با محوریت گفت‌وگو با شهروندان، دیدار با 20 خانواده شهید، 10 مورد دیدار کودکان با محیط‌های کاری شهرداری، 8 مورد دیدار با کارکنان و کارشناسان نیز از سوی شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 به انجام رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.