آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری محفل انس با قرآن

به گزارش راگانیوز ، محفل انس با قرآن کریم  با حضور نابغه قرآنی جهان اسلام در حسینیه حضرت امیر المومنین (ع) محله دولت آباد شهرری برگزار شد.

مسئول موسسه قرآنی انوار السماء در حاشیه این محفل قرآنی با اشاره به وجود  موسسات قرآنی  متعدد در کشور که وظیفه تربیت حافظان قرآن را برعهده دارند گفت : موسسه جامع القرآن کریم یکی از این موسسات است که تاکنون بیش از 800 شعبه در کشور تاسیس کرده که ثمره آن تربیت بیش از 20 هزار حافظ کل قرآن کریم است.

مالک آقایی افزود : محمد علی اسلامی یکی از این نابغه های حفظ قرآن است  که به دلیل تسلط بر قرآن کریم  اگر یک کلمه از قرآن که شبیهی مانند آن در آیات دیگر نیامده باشد به ایشان گفته شود این حافظ کل قرآن توانایی این را دارد که سریع تر از رایانه آیه و سوره این آیات را شناسایی کند.

محمد علی اسلامی نیز در این محفل با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ قرآنی بویژه در بین جوانان و نوجوانان گفت : خانوادها باید در امر آشنایی فرزندانشان با قرآن اهتمام بیشتری بورزند تا با تشکیل یک جامعه قرآنی شاهد اتحاد  و یکپارچگی بیشتر در جامعه باشیم.

محمد علی اسلامی با 18 سال سن دارای مدرک فوق لیسانس علوم قرآنی است که کسب مقام نخست مسابقات حفظ  قرآن کشور در سال 88  و معرفی به عنوان سفیر قرآنی  برای  اجرای برنامه در  کشورهای کویت، امارات، عمان، عربستان از برخی افتخارت وی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.