آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اجرای طرح سفیر مهر در شهرری

ارائه رایگان کتاب به بیمارستان‌ها
اجرای طرح سفیر مهر در شهرری

راگا نیوز-هم‌زمان با تابستان امسال طرح سفیر مهر برای ارائه رایگان کتاب به بیمارستان‌های جنوب پایتخت از طرف کتابخانه شیخ کلینی (ره) اجرا می‌شود.

خبرگزاری فارس: اجرای طرح سفیر مهر در شهرری
 به گزارش  راگا نیوز به نقل از فارس مجید طبرزدی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: طرح سفیر مهر در تابستان امسال برای نخستین بار در کتابخانه شیخ کلینی (ره) اجرا خواهد شد.

مدیر کتابخانه شیخ کلینی(ره) اذعان داشت: کتابخانه شیخ کلینی (ره) در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه و با هدف صرفه‌جویی در وقت و تسهیل در دسترس پذیری کتاب و همچنین مطالعه کتاب توسط بیماران یا همراهان وی که می‌تواند امید و روح تازه‌ای به بیمار ببخشد، پیک سفیر را در بیمارستان‌های مختلف اجرا می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: افزایش دانش بیمار از شناخت بیماری می‌تواند پرسنل و پزشکان و پرستاران خدوم و زحمتکش آن مجموعه را در رفع و بهبود بیماری یاری کند بنابراین این مورد از اهداف دیگر برگزاری این طرح است.

طبرزدی ذکر کرد: کتابخانه شیخ کلینی (ره) در نظر دارد توسط دو نفر کتابدار متخصص، کتاب‌هایی متناسب با نوع بیماری و یا موضوعات علوم اجتماعی، طنز و فکاهی، رمان، داستان، مذهبی، تربیت و نگهداری از فرزند و سالمند را در رده‌های سنی مختلف و متناسب با میزان سواد به‌صورت هفتگی به بیماران و یا کارکنان بخش‌های مختلف امانت دهند و مجدداً بازپس‌گیری یا در صورت لزوم تعویض کنند.

این مسئول تصریح کرد: این طرح به مدت یک ماه از تاریخ اول شهریور ماه تا 31 شهریور ماه در مراکز انتخابی از جمله بیمارستان‌ها و بانک‌ها اجرا می‌گردد.

وی در خصوص مراکز انتخابی ادامه داد: این طرح در بیمارستان‌های شهدای هفتم تیر، فیروز آبادی، روانپزشکی رازی، درمانگاه شهرداری و دارالتوحید، دی کلینیک شهید سلیمانی و در بانک شهر شعبه چهارراه چشمه‌علی کد 243، بانک ملی شعبه شهرری، بانک تجارت شعبه سرپرستی جنوب در هفت روز از هفته در حال اجرا است.

مدیر کتابخانه شیخ کلینی (ره) با اشاره به کتاب‌داران این طرح ذکر کرد: عذرا  اسماعیلی و احسان ابراهیمی مسئولیت رساندن این کتاب‌ها را به مراکز مربوطه دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.