آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اجرای کمربندی شهرستان پاکدشت در بودجه ۹۷ دارای ردیف شد

به گزارش   راگانیوز ، محمدحسین مقیمی بعدازظهر امروز در ادامه سفرهای شهرستانی خود، در دیدار با مردم شهرستان پاکدشت در مسجد جامع امیرالمؤمنین (ع) این شهر، رفع مشکلات مردم را دارای اهمیت بسیاری دانست و بیان کرد: مشکل آب شرب که امروز در روستاهای شهرستان پاکدشت دیده می‌شود، باید با تلاش همه مردم و مسؤولان تا سال آینده رفع شود.

وی گفت: از مجموع ۳۳ روستایی که در شهرستان پاکدشت وجود دارد، تعداد زیادی از روستاها دارای آب آشامیدنی سالم شده‌اند و کار تأمین اعتبار برای آب‌رسانی به ۲۶ روستا انجام‌ شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه تا پایان سال آینده تلاش می‌شود تا تأمین آب شرب تمام روستاهای شهرستان پاکدشت در دستور کار قرار گیرد تا مشکلات موجود نیز رفع شود، خواستار مدیریت مصرف منابع آب و استفاده منطقی از این نعمت خدادادی شد.

مقیمی در بخش دیگری از سخنان خود، در خصوص احداث کمربندی شهرستان پاکدشت که امروز بیش از هر زمان دیگری ضرورت آن احساس می‌شود، گفت: این کمربندی به این دلیل که از میان زمین‌های کشاورزی مردم می‌گذرد، مشکل معارض دارد و ابتدا باید تأمین اعتبار برای تملک اراضی در ید مردم در آن صورت گیرد تا کار بدون مشکل پیش رود.

وی تصریح کرد: اجرای کمربندی شهرستان پاکدشت در بودجه سال ۹۷ دارای ردیف و اعتبار قانونی شده است و پیگیری می‌شود تا به سرعت عملیات اجرایی مربوط به آن صورت گیرد.

استاندار تهران با اشاره به مصوباتی که امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران مشترک با کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پاکدشت گذرانده شد و عموم این طرح‌ها برای رفع مشکلات مردمی و نیز تسهیل در امر تولید و سرمایه‌گذاری است.

مقیمی گفت: تصفیه‌خانه شماره ۷ پاکدشت زمانی که به بهره‌برداری رسید، مشکل آب شرب شهر فرون‌آباد تا حدود زیادی برطرف شد و باید تلاش شود تا منابع این بخش پایدار شود.

وی تصریح کرد: مشکلات مردم به نوعی مشکلات مسؤولان است و امروز آمده‌ایم تا به مشکلات مردم پاکدشت رسیدگی کنیم و امیدواریم در این راه توفیقات الهی نصیب ما شود.

وی افزود: مردم از مهم‌ترین داشته‌های انقلاب هستند و باید برای رفع مشکلات همه با هم دغدغه داشته باشیم و در رفع آن تلاش کنیم.

استاندار تهران با همراهی مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری تهران،  امام جمعه، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی برای دیدار چهره به چهره با مردم به مسجد امیرالمؤمنین (ع) پاکدشت رفت و پای صحبت‌ها و درد و دل‌های مردم نشست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.