آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

احسن الحال مسئولان خدمتگذاری به مردم است

 به گزارش راگانیوز ؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی شاهچراغی امام‌جمعه شهرری، امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: در آستانه ماه رجب هستیم که ماه زیارتی حضرت سیدالشهدا(ع) است و دعا و عبادت در این ماه بسیار سفارش شده است.

وی افزود: دشمنان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و ماهواره ها دین و اخلاق جوانان ما را هدف قرار داده اند و برای مصون ماندن از این توطئه ها در این ماههای عزیز بسیار دعا و استغفار کنیم.

شاهچراغی در خصوص اجلاس مجلس خبرگان بیان کرد: مجلس خبرگان از مهمترین و کلیدی ترین مجلس های کشور است و مقام معظم رهبری در در اجلاس قبلی که در شهریور ماه برگزار شده بود فرمودند؛ یک هیئت اندیشه ورز تشکیل شود و پیشرفت ها و پسرفت های انقلاب در ۴۰ سال را مورد بررسی قرار داده و به من گزارش بدهند.

وی با بیان اینکه این هیئت اندیشه ورز تشکیل شده است، ادامه داد: اکنون که ۴۰سال از انقلاب می گذرد باید بدانیم در چه زمینه هایی پیشرفت کرده ایم در چه مواردی پسرفت داشته ایم و در کدام موارد متوقف شده ایم و تحقیق کنیم که در این مدت آیا فقیر، فقیرتر شده؟ و غنی، غنی تر شده؟

امام‌جمعه شهرری با بیان اینکه ما در جبهه حق علیه باطل مبارزه می کنیم، گفت: خداوند جبهه حق را تایید می کند خدا با مومنین، محسنین و صابران و استقامت کنندگان است. حضرت آقا فرمودند؛ من به آینده بسیار خوشبینم و فردای انقلاب را بهتر از امروز می بینم.

شاهچراغی با اشاره به اینکه در آستانه نوروز هستیم، گفت: یاد گرفته ایم که در آغاز سال نو دعای «یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسنالحال» را می خوانیم و لذا احسن الحال هرکسی بستگی به موقعیتش دارد.

وی در تکمیل این مطلب افزود: احسن الحال امرا و مسئولان این است که به عدالت رفتار کنند و در خدمتگذاری به مردم کوتاهی نکنند، احسن الحال علما و دانشمندان تقوا و پرهیزگاری، احسن الحال جوانان توبه و بازگشت به سوی خدا، احسن الحال زنان و دختران حیا و عفت، احسن الحال سرمایه داران رسیدگی به فقرا و مستمندان و احسن الحال فقرا صبر و تحمل است.

امام‌جمعه شهرری در پایان گفت: روز اول نوروز که مصادف با سوم ماه رجب است شهادت امام هادی(ع) است از این موضوع غفلت نکنیم و به شادی های خود جنبه شرعی بدهیم.

افتاب ری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.