آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرری در بعد شهری مظلوم واقع شده است

 

به گزارش راگانیوز ، هدایت‌الله جمالی‌پور که سخنران پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان ری بود، گفت: این روزهای پایان سال متبرک به نام حضرت زهرا(س) است و نشان از سالی پر خیر و برکت را دارد.

وی افزود: به یقین انسجام و وحدت ملت دلگشای ما خواهد یود و همواره مورد تهدید دشمنان در ‌طی این ۴۰ ساله هستیم و از هرظرفیتی برای مقابله یا نظام را دارند.

وی جنگ، اختلاف و تفرقه را عامل فروپاشی نظام بیان کرد و گفت: رمز پیروزی ما در جنگ وحدت و همدلی بود و یا تمامی دسیسه‌ها و تحریم‌ها نیز همین وحدت بود که ما را به پیروزی رساند. علی‌رغم تمامی تحریم‌ها در فناوری هسته‌ای اما جایگاه برجسته‌ای داریم که با همت و همدلی بدست آمد.

وی افزود: هرجا که همدل بودیم، پیروز و هرجا که مخالف بودیم، دشمن پیروز شد.

وی گفت: موقعیت ژئوپلتیکی و هوش سرشار مردم ایران و ظرفیت عظیم جوانان تحصیلکرده و منابع عظیم خدادادی نیاز به همت در سایه همدلی دارد.

وی گفت: امسال با تمام حوادث به پایان رسید و ملت ما با تمامی مشکلات با پیروزی بر داعش و همدلی داخلی بر مشکلاتی که دشمنان ایجاد کردند پیروز شدیم.

وی هم‌چنین گفت: سال ۹۷ باید سال اشتغال باشد و از ظرفیت‌های کشور در سال آینده با بسیج مردمی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را به خوبی انجام دهیم.

وی عنوان کرد: امروز راه برای توسعه کشور فراهم است و دولت دنبال این است که راه را در اختیار مردم قرار دهد و با رهبری داهیانه سال آتی سال شکوفایی اقتصاد باشد و یقین دارم سالی پر رونق خواهد بود.

فرماندار ری در ادامه بیان داشت: در حوزه توسعه روستایی اعتبارات خوبی را به روستاها هدایت کردیم. به برخی روستاها در حد شهرستان یعنی ۱۵ میلیارد تومان اعتبار دادیم و این نشان از توجه به روستاها است.

وی گفت: در گذشته از توسعه روستاها غفلت کردیم و حاشیه‌نشینی ایجاد شد و دولت عزم جدی در خصوص توسعه روستاها دارد.

جمالی‌پور عنوان کرد: تخصیص اعتبارات در حوزه تملک زیر ۴۰ درصد بوده و توانستیم ۲۸ کلینیک درمانی برای مردم ایجاد کنیم. ما تحول عظیمی در حوزه درمان ایجاد کردیم.

وی گفت: هنوز برای ما پذیرفتنی نیست که مردم برای حل مشکلات خود به تهران مراجعه کنند و دغدغه مردم را درمان کنیم.

فرماندار ری اضافه کرد: کلینیک تخصصی ۷ تیر و اورژانس و شرایط اتاق عمل در این بیمارستان تا نیمه سال آتی راه اندازی خواهد شد.

وی بیان داشت: در محله شهید بهشتی نیز اعتبارات خوبی به میزان ۲۵ میلیارد تومان برای درمان و فضای سبز تخصیص پیدا کرده است.

جمالی‌پور خبر داد: در روستاها ۳۰ میلیارد تومان برای توسعه شبکه آب و آسفالت تحقق پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در این سال‌ها تلاش زیادی شد تا مطالبات مردم را‌ پیگیری کنیم. شهرری در بعد شهری مظلوم واقع شده است و شورای شهر جدید باید فکری اساسی را در این زمینه انجام دهد. این مردم دارای ظرفیت زیادی هستند و این شرایط محیطی این شهر باید سامان پیدا کند.

جمالی‌پور در ادامه ابراز امیدواری کرد: در سال آتی قدم‌های خوبی را در توسعه شهر خواهیم داشت و روزی که این مسئولیت را پذیرفتیم عهد کردیم که این شهر را به خوبی سامان دهیم.

وی گفت: مسئولان وظیفه دارند در انجام مشکلات مردم کوتاهی نکنند و در انسجام و توسعه این شهر کوتاهی نداشته باشند‌.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی سیاست‌های دشمن در ۹۷ این است که نظام را از پایه فرو بریزد و همه ما باید به هوش باشیم و وحدت و انسجام خود را از دست ندهیم تا به لطف خدا این بار هم دشمنان را ناکام بگذاریم.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.