آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ارائه دستاورد پژوهشی آبفای منطقه6 در پانزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری

به گزارش راگانیوز ، همزمان با برپایی پانزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری، گروه پژوهش و بهبود مدیریت آبفای منطقه 6 تهران (شهرری) یک دستاورد پژوهشی در غرفه شرکت آب و فاضلاب استان تهران ارائه کرد.

رئیس گروه پژوهش و بهبود مدیریت شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 تهران (شهرری) در گفت‌وگو با راگانیوزبا اعلام  این خبر اظهار کرد: پانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری با حضور سازمان‌ها، نهادها و مراکز مختلف علمی و پژوهشی از جمله شرکت آب و فاضلاب استان تهران در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار شد و پژوهشگران و مبتکران کشور به معرفی و عرضه جدیدترین دستاوردهای خود در این نمایشگاه پرداختند.

الهه هاشمی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان تهران با چهار طرح پژوهشی در این نمایشگاه حضور یافت و گروه پژوهش و بهبود مدیریت آبفای منطقه 6 تهران (شهرری) نیز به‌عنوان تنها نماینده مناطق شش‌گانه آبفای استان تهران با ارائه یک طرح پژوهشی در برپایی غرفه آبفای استان تهران مشارکت کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این طرح پژوهشی با موضوع بررسی عملکرد راکتور بیوفیلمی در حذف همزمان بار آلی و شوری فاضلاب با مشارکت گروه پژوهش و بهبود مدیریت آبفای منطقه 6 تهران (شهرری)، دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه صنعتی سهند تبریز در قالب پایان‌نامه کارشناسی ارشد انجام شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.