آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ارایه خدمات آموزشی به مسافران از شیوع بیماری های واگیر جلوگیری می کند

 رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری های واگیر در بین مسافران ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خدمات آموزشی از سوی این شبکه به اجرا درآمد.

دکتر فاطمه تاجیک روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: فعالیت های آموزشی پرسنل مستقر این شبکه در پایگاه مراقبت بهداشت مرزی واقع در فرودگاه امام (ره) در راستای آگاه سازی مسافران ورودی و خروجی به کشور، انجام می شود.

وی افزود: برهمین اساس و به جهت پیشگیری از گسترش بیماری های واگیر از طریق مسافران، تلاش می شود تا کارشناسان و رابطین بهداشت حاضر در این پایگاه با ارایه آموزش های اولیه به افرادی که به مناطق پرخطر سفرمی کنند، مراتب ایمن سازی در مواجه با این نوع بیماری ها، به نحوی مطلوب انجام پذیرد.

رییس شبکه بهداشت شهرستان ری اظهارداشت: از طرفی عکس این موضوع نیز در مورد مسافران ورودی از کشورهایی که شیوع برخی از بیماری های واگیردار در آنجا گزارش شده ، صدق می کند و لذا در این گونه موارد بنا براحتیاط گذاشته شده تا از شیوع بیماری به هرنحو ممکن جلوگیری شود.

تاجیک با بیان اینکه شبکه بهداشت شهرستان ری متولی این امر خطیر در فرودگاه امام خمینی است اظهارداشت: به همین منظور و در کنار انجام فعالیت های آموزشی در پایگاه بهداشتی مراقبت مرزی، توزیع جزوات آموزشی، نصب بنر و پخش اسلاید با موضوعات مختلف برای اطلاع رسانی و آموزش راههای خود مراقبتی، جهت پیشگیری از شیوع بیماری واگیر به مورد اجرا گذاشته می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.