آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ارزش ، دانش و مهارت سه شاخصه تعیین معلم نمونه است

 

ˈداوود عموحیدریˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر اینکه هنر معلم پرورش انسان است، اظهار داشت: معلم با ایجاد اشتیاق در دانش آموز و افزایش زمینه مشارکت آن در فرایندهای آموزش و پرورش می تواند در جهت پرورش و رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته موثر واقع شود.

وی با اشاره به جایگاه والای معلمان در جامعه، اظهارداشت: هر ساله در راستای ارتقای منزلت اجتماعی و جایگاه معلمان و براساس ضوابط تعدادی از معلمان که حد نصاب امتیاز لازم را کسب کرده باشند به عنوان معلم نمونه در سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور انتخاب می شوند.

وی با بیان اینکه امسال نیز در کل شهرستان های استان تهران 15 نفر به عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شدند، افزود: از این تعداد، چهار معلم به نام های ˈاعظم خانیˈ و ˈسعیده سلمانیˈ از ناحیه 2 ری و ˈکاظم رستگار نسبˈ و ˈکبری نصیری بلوک بلاغیˈ از ناحیه یک شهرری به عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شدند.

عمو حیدری در ادامه به برنامه های هفته بزرگداشت معلم که از 12 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در شهرستان اجرا خواهد شد اشاره داشت و افزود: در این خصوص یکصد عنوان برنامه پیشنهاد شده که در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم مطرح و در این خصوص تصمیم گیری می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.