آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

از بانوان شاغل در شهرداری باقرشهر تجلیل شد+تصاویر

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ ظهر امروز به مناسبت روز زن و گرامیداشت مقام مادر ، از بانوان شاغل در شهرداری باقرشهر تجلیل به عمل آمد .

در این مراسم علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر ، عین الله آقاپور خزانه دار شورای اسلامی باقرشهر و بانوان شاغل در شهرداری حضور داشتند.

شهردارباقرشهر ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن و مادر گفت : این روز فرخنده را غنیمت میشماریم تا از این طریق از تلاش و زحمات بانوان شاغل در شهرداری باقرشهر تقدیر و تجلیل نماییم .

علیرضا ناصری پور در ادامه افزود : الفبای خانواده در اسلام ، برپایه محبت پی ریزی شده و خداوند متعال زن را نقش آفرین تاریخ آفریده است. حضور زنان ایرانی در عرصه کار و تلاش با تأسی به حضرت زهرا (س) و با اتکاء بر خصایصی نظیر سخت کوشی، نجابت و ازخودگذشتگی، زمینه های ارتقاء مادی و معنوی جامعه را فراهم آورده است.

در طی این مراسم بانوان شاغل در شهرداری باقرشهر مشکلات خود را با شهردار مطرح نموده و خواستار پیگیری مشکلات و دغدغه های خود شدند .

گفتنی است : در این مراسم از تمامی بانوان شاغل در شهرداری با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد و همچنین به سه نفر از بانوان نام های زهرا و فاطمه به قید قرعه جوایزی اهدا شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.