آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

استقبال خوب مسافران نوروزی از محل اسکان اضطراری در باقرشهر

استقبال خوب مسافران نوروزی از محل اسکان اضطراری در باقرشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مسئول ستاد حوادث غیرمترقبه با اعلام این خبر گفت : طرح اسکان اضطراری مسافران را با همکاری و تعامل آموزش و پرورش منطقه در یکی از مدارس باقرشهر انجام داده ایم که خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت .

وی در ادامه با اشاره به اینکه اطلاع رسانی در سطح شهر از قبل عید نوروز صورت گرفته بود ، افزود : ستاد حوادث غیرمترقبه شهرداری اقدام به ایجاد بروشورهایی نموده که محتوای آن نقشه باقرشهر ، مراکز امنیتی ، درمانی و خدماتی بوده است که در ایستگاه های مترو ، اتوبوس ، مساجد و سایر اماکن عمومی بین مردم توزیع گردید .

شفیعی با بیان اینکه کلیه خدمات رفاهی برای خانواده ها در این مکان تامین شده ، اظهار داشت : محل اسکان اضطراری برای مسافران در راه مانده تهیه و ایجاد شده بود اما با استقبال خوب مسافران مواجه شده و امکانات و خدمات به همه مسافران نوروزی به صورت رایگان ارائه شد .

وی در پایان ضمن اظهار امیدواری با اعلام اینکه در طول این مدت خوشبختانه حادثه ای رخ نداده است ، تصریح کرد : تعاملات بسیاری خوبی میان همکاران واحد ستاد حوادث شهرداری باقرشهر با آموزش و پرورش صورت گرفته که در نتیجه رضایت مسافران را دربر داشته است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.