آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

استقرار ستاد پاسخگویی به شهروندان در شهرداری منطقه 20

خبرگزاری فارس: استقرار ستاد پاسخگویی به شهروندان در شهرداری منطقه 20

 به گزارشراگانیوز  به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، شهلا زارعی اظهار داشت: قبوض عوارض پایدار شامل عوارض نوسازی، کسب و پیشه، بهای خدمات مدیریت پسماند و عوارض تابلوهای اصناف به همراه بروشورهای اطلاع‌رسانی با همکاری اداره پست و نظارت نماینده فنی اداره کل تشخیص وصول درآمد شهرداری تهران و کارشناسان اداره درآمد بین شهروندان این منطقه توزیع شد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار منطقه 20 در ارتباط با نحوه پرداخت قبوض گفت: مودیان می‌توانند قبوض خود را به صورت غیرحضوری با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت مندرج در قبوض و از طریق اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، سامانه تلفنی 137 و کلیه درگاه‌های اینترنتی بانک‌های عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.

وی ادامه داد: شهروندانی که قبوض خود را از طریق بخش پرداخت الکترونیک عوارض پرتال اینترنتی شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir پرداخت کنند، در قرعه‌کشی جوایز خوش حسابی شرکت خواهند کرد.

زارعی تصریح کرد: مهلت پرداخت قبوض به منظور شرکت در قرعه‌کشی جوایز خوش حسابی تا پایان اسفند ماه سال جاری پیش‌بینی شده و در صورت پرداخت به موقع، از تخفیف 10درصدی خوش حسابی و جلوگیری از 9 درصد زیان دیرکرد استفاده خواهند کرد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار منطقه 20 افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع؛ ستاد پاسخگویی به مودیان در اداره درآمد منطقه 20 مستقر است و شهروندان می‌توانند جهت رفع اشکالات احتمالی در فیش‌های انبوه عوارض نوسازی؛ مشاغل و پسماند و طرح سئوال و ابهامات به این اداره مراجعه کنند؛ همچنین سامانه تلفنی 137 و 1888 به منظور ارائه درخواست‌ها و نظرات شهروندان آماده پاسخگویی است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.