آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آیین افتتاح خانه ژیمناستیک و بازار میوه و تره بار باقرشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مجهزترین خانه ژیمناستیک جنوب استان تهران و میدان میوه و تره بار طی مراسمی صبح امروز در باقرشهر افتتاح گردید .

در آئین افتتاح این پروژه معاون استاندار وفرماندار ویژه ری با تبریک و تهنیت به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ولادت حضرت زینب کبری (س) پرستار کربلا ، گفت : شهرری از دیرباز مهد پرورش ورزش بوده و تنها شهرستانی است که در عرصه مدال آوران المپیک با کسب 5 مدال نگین درخشان ورزش کشور شده است .

وی با بیان اینکه سالن ژیمناستیک باقرشهر مهد قهرمانی خواهد شد ، افزود : از آنجایی که این سالن ورزشی بسیار مجهز و تخصصی است و ورزش ژیمناسیتک یک ورزش پایه محسوب می شود این سالن می تواند از همین امروز ورزشکاران زیادی را با وجود مربیان مجرب پرورش داده و ما شاهد قهرمانی های روز افزون خواهیم بود .

دکتر جمالی پور با اشاره به انتخابات 7 اسفند ماه ، اظهار داشت : انتخابات پیش رو باید به یک جشن ملی تبدیل شده و همه مردم ، مسئولان و ورزشکاران با حضور گسترده خود حماسه ای دیگر خلق کنند و از این طریق دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را یاری رسانند .

در ادامه این مراسم شهردار باقرشهر  گفت : جای بسی خوشحالیست که توانستیم با مدیریت و برنامه ریزی درست و اصولی و صبوری به وعده های خود عمل کرده و امروز شاهد افتتاح پروژه هایی باشیم که به شهروندان خوب باقرشهری قول داده بودیم .

سعید استاد فرج در ادامه یادآور شد : خانه ژیمناستیک که در حوزه ورزش ژیمناستیک با رعایت آخرین استانداردها با قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی و رسمی می تواند در ورزش جنوب تهران بسیار اثرگذار باشد  و همچنین میدان میوه و تره بار که از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است که می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای روزانه مردم خوب باقرشهر باشد .

در حاشیه این مراسم درویش زاده رییس ژیمناستیک استان تهران در گفتگو با خبرنگار ماگفت : تجهیز سالن‌های ورزشی و استفاده از مربیان متخصص، مجرب و با انگیزه یکی از مهمترین مسائلی است که بایستی مورد توجه واقع گیرد که خوشبختانه این سالن یکی از تخصصی ترین سالن های ورزشی در سطح استان تهران است و در آینده می تواند کمک شایانی به ورزش کشور نماید .

لازم به ذکر است ؛ مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری باقرشهر با حضور دکتر رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ، فرماندار ویژه ری ، برخی اعضای شورای اسلامی شهر باقرشهر ، کهریزک و حسن آباد ، مجموعه مدیران شهرستان ری ، درویش زاده رییس فدارسیون ژیمناستیک ، وین سرپرست هیات ژیمناستیک استان تهران خانواده زنده یاد حجت السلام سعیدی ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، فرمانده بسیج کارمندان استان تهران ، رییس بسیج رسانه استان تهران ،فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) ، پیشکستوان ورزشی باقرشهر و معتمدین محلی برگزار شد  .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.