آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

استقلال انقلاب اسلامی مرهون فدارکاری مادران شهدا است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر‌ری:

استقلال انقلاب اسلامی مرهون فدارکاری مادران شهدا است

راگانیوز: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری گفت: فرزندان تربیت شده توسط مادران این خاک و بوم در دوران بسیار سختی که، همه در کنار هم علیه کشور ایران و براندازی آن تلاش می کردند توانستند کشور را از هجمه های دشمنان به سلامت عبور دهند.

حسین نصرالله  درباره نقش زن های 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: دوران اوایل پیروزی انقلاب و دفاع مقدس زنان و مادران نقش بارزی در تحقق و خلق حماسه های جاوید داشتند همین مادران بودند که توانستند فرزندانی برومند در دفاع از کشورتربیت کنند.

وی افزود: فرزندان تربیت شده توسط مادران این مرز و بوم در دوران بسیار سختی که، همه در کنار هم بر علیه کشور ایران و براندازی آن تلاش می کردند  توانستند کشور را از هجمه های دشمنان به سلامت عبود داده  و استقلال و پیروزی انقلاب را در دوران دفاع مقدس و بعد از آن رقم بزنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره بیانات مقام معظم رهبری در زمینه کار فرهنگی و مدیریت جهادی و ارتباط آن با نقش زن در ایجاد کانون معنوی و فرهنگی خانوادگی گفت: زن به عنوان محور خانواده و مدیر فرزندان می تواند نقش به سزایی در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی داشته باشد اگر زن نقش مادری و تربیتی خود را به درستی ایفا کند جامعه و خانواده مصون مانده و می تواند راه سعادت و تعالی را در زمینه فرهنگ و اجتماع طی کند.

وی افزود: متاسفانه امروز اگر ما در حوزه فرهنگی و اجتماعی جامعه با معزلاتی مواجه هستیم به دلیل بی توجهی خانواده به ویژه مادارن به امر تربیت درست و اسلامی فرزندان است.

نصرالله درباره نقش زنان در بیرون از خانه و خانواده گفت: اگر بر اساس ارزشها و باورهای دینی زنان جامعه با الگو گیری از حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) که نقش اجتماعی بارزی در زمان خود درخانه و جامعه داشتند رفتار کنند این الگو گیری و ملا ک می تواند جامعه را صیانت کند.

وی افزود: اگر نقش تربیتی زن در ارتباط با فرزندان  بر اساس الگوی دینی و اسلامی به خوبی ایفا شود آن الگو می تواند در جامعه هم بروز و ظهور پیدا کند و زنان می توانند در این زمینه نقش فعال داشته باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری خاطر نشان کرد:امیدواریم که جامعه زنان کشور ما از این وضعیت امروزی که  با آن  مواجه هستیم خارج شده و به یک جامعه ایرانی و اسلامی که مقام معظم رهبری بسیار بر آن تاکید دارند هدایت شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.