آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اعتماد رهبری به تیم مذاکره کننده/خطوط قرمز درمذاکرات رعایت می شود

حجت الاسلام انصاری

به گزارش راگانیوز ، ظهر امروز مراسم سالگرد بزرگداشت شهادت متفکر شهید آیت الله مرتضی مطهری و هفته معلم با حضور حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه ری و مسئولان استانی و شهرستانی در تالار نجم شهرری برگزار شد.

حجت الاسلام مجید انصاری که سخنران ویژه مراسم گرامیداشت هفته معلم در شهرری بود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: معلمان همواره نقش به سزایی را در پیشرفت و توسعه علمی کشور ایفا کرده اند و باید از زحمات و تلاش های فرهنگیان تشکر و قدردانی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران برای احقاق حقوق ملت ایران بیان داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند تیم مذاکره کننده هسته ای از فرزندان این کشور هستند و رهبری به آنان اعتماد دارند.

این مسئول با اشاره به تببین خطوط قرمز توسط مقام معظم رهبری در مذاکرات هسته ای یادآور شد: تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران به خطوط قرمز تببین شده از سوی رهبری و منویات ایشان توجه دارد.

وی طولانی شدن روند مذاکرات ایران با گزوه ۱+۵ را رعایت خطوط قرمز از سوی تیم مذاکره کننده هسته ای عنوان کرد و گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای با تمام توان خطوط قرمز مقام معظم رهبری را رعایت کرده و به همین خاطر مذاکرات بیش از ۲۰ ماه به طول انجامیده است.

انصاری تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از تمام توان خود برای کارشکنی در مذاکرات استفاده می کنند اما وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده هسته ای از عزت ملت ایران دفاع کرده و مقابل زیاده خواهی های دشمن ایستاده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.