آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اعزام بیش از ۵۰۰ نفر از اقشار مختلف منطقه به اردوهای راهیان‌نور

به گزارش راگانیوز ، سرهنگ موسی پور اظهار داشت: از دهه سوم اسفند سال گذشته تا ۱۲ فروردین ماه امسال، بیش از ۵۰۰ نفر از بسیجیان، خانواده معظم شهدا و همچنین اقشار مختلف مردم در قالب ۱۴ دستگاه اتوبوس توسط ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

DSC07727

سرهنگ موسی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) با بیان اینکه هرسال همزمان با ایام نوروز  اردوهای معنوی راهیان‌نور همزمان با سراسر کشور توسط این ناحیه نیز انجام می گیرد، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده بیش از ۵۰۰ نفر از بسیجیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران،اصناف، دانشجویان و سایر اقشار مختلف مردم از بیستم اسفند سال ۹۴ تا ۱۲ فروردین ماه امسال توسط ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) برای بازدید از مناطق عملیاتی به جنوب کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه هدف از اعزام اردوهای راهیان‌نور آشنایی بیشتر خانواده‌ها به ویژه جوانان با فرهنگ دفاع مقدس است، بیان کرد: خواهران و برادران ما در مناطق باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، گلحصار و قلعه نو در قالب ۱۴ دستگاه اتوبوس از یادمان های مختلف مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

فرمانده سپاه حضرت روح الله(ره) با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی برای زائران در مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: زائران در این سفر معنوی از مناطق مختلفی از جمله فتح‌المبین، اروندکنار، شلمچه، فکه، طلاییه، هویزه و چندین یادمان دیگر بازدید کردند.

موسی پور با اشاره به حضور روحانی و راوی در هر کاروان، خاطرنشان کرد: یکی از دیگر ویژگی‌های این سفر معنوی حضور روحانیون و راویان در راستای بصیرت‌افزایی و آشنا کردن زائران با فرهنگ ایثار و شهادت بود که با استقبال خوبی از سوی زائران مواجه شد.

وی دفاع مقدس را گنجینه ماندگار انقلاب اسلامی معرفی و یادآور شد: ایثار، گذشت و مقاومت مهم‌ترین درس‌هایی بوده که دفاع مقدس برای نسل امروز به ارمغان آورده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) در پایان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور حرکتی ماندگار و جریان ساز در انتقال ارزش ها و اصول دفاع مقدس به عموم مردم به ویژه نسل جوان کشور است، گفت: اعزام اقشار مختلف مردم به اردوهای راهیان نور یک حرکت فرهنگی مستمر و توقف ناپذیر برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در جامعه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.