آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اعزام کاروان راهیان نور جنوب استان تهران به مناطق عملیاتی

0

به گزارش راگانیوز ؛ سرگرد آرزومندی با تاكيد بر نقش انكار ‌ناپذير حركت راهيان نور در پيوند نسل جديد با نسل جنگ تحميلي و آشنايي جوانان با واژه‌هاي عشق و ايثار گفت : اردوهاي راهيان نور در ايام مختلف سال به ويژه‌ ايام نوروز با هدف زنده نگه داشتن ياد و خاطره حماسه‌ آفرينان هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت ارزش‌های انقلابی برقرار هستند .

وی با بیان اینکه عملياتي شدن برنامه فرهنگي، ارزشي راهيان نور براي حفظ آثار و بركات گنجينه تمام نشدني دفاع مقدس امری ضروریست ، اظهار داشت : سفر به مناطق عملياتي در قالب راهيان نور حركتي ارزشمند است كه می تواند انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان محفوظ نگه دارد .

رییس ستاد ناحیه حضرت روح الله (ره) با اشاره به تاثیرات روحی و معنوی راهیان نور ، تصریح کرد: ما باید از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام کاروان‌های راهیان نور استفاده کنیم تا نسل‌های جوان کشور با فرهنگ انقلابی بیشتر آشنا شوند.

 

وی در پایان یادآور شد : ناحیه بسیج حضرت روح الله (ره) از تاریخ 13 الی 24 فروردین ماه 95 از مناطق باقرشهر ، کهریزک ، حسن آباد و قلعه نو کاروان راهیان نور را به مناطق عملیاتی اعزام می کند و علاقمندان می توانند برای ثبت نام به حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه های مقاومت بسیج مراجعه نمایند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.