آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ضرب الاجل سه ماهه فرماندار به ادارات کم کار

ضرب الاجل سه ماهه فرماندار به ادارات کم کار

به گزارش راگانیوز ، این اخطار جدی فرماندار شهرستان ری در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان که صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی، امام جمعه شهرری، دکتر محسن علیجانی، نماینده منتخب مردم تهران ،ری، شمیرانات ،اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، حسینی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری، فرماندهان نظامی و انتظامی و روسای ادارات این شهرستان  در تالار خدمت ساختمان فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شده بود اعلام شد.

دکتر هدایت اله جمالی پور همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)  از حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند تجلیل کرد و از  منتخبین مردم در خانه ملت خواست با تصویب قوانین موردنیاز جامعه، برای مشکلات مردم بویژه در زمینه اقتصادی  چاره جویی کنند.

وی همجنین با اشاره به درپیش بودن تعطیلات نوروزی و تردد زایرین، مسافرین و گردشگران به  شهرستان ری از تصویب چارت سازمانی مدیریت میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری این شهرستان  خبر داد و خواستار برنامه ریزی ادارات در خدمت به مسافرین و برقراری کشیک نوروزی در ادارات خدمات رسان شد.

در این جلسه پس از بیان روایات و احادیث  توسط امام جمعه شهرری در خصوص خدمت به مردم، تعدادی از روسای ادارات شهرستان ری برنامه های خود را در ایام تعطیلات نوروزی اعلام کردند.

معرفی تعدادی از مدیران تازه منصوب شده شهرستان ری و قدردانی از مدیران پیشین دستگاه های اجرایی از دیگر موارد این جلسه بود.

بر اساس اعلام مهدی مجیدی، معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری، آقایان سید احمد صفوی، مجتبی جانعلی، عباس ابن علی،قربان نیا، فاضلی نژاد، شهباز بیگی، حلاجیان،خلیل نژاد،لطفی زاده، رضیی و خانم شیبانی به ترتیب به عنوان شهردار منطقه 20، رییس اداره ورزش و جوانان، اتاق اصناف، منابع طبیعی و آبخیزداری، بهزیستی، آموزش و پرورش بخش فشافویه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق، جهاد کشاورزی، دانشگاه پیام نور حسن آباد، اداره  حراست فرمانداری  و ثبت احوال شهرستان ری معرفی و از خدمات مهندس منصور کتانباف، مصطفی نکو لعل آزاد، تقی الهی، رهنماییان، همتی،   قربانی مهر، ذوالفقاری، جوادی، برخورداری، داود خراسانی  و ناظمیان در مدت زمان مسولیت قدردانی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.