آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پس از گذشت چند ماه از انتخاب شهرداران ….

30 مرداد 96

به گزارش راگانیوز ، شنیده ها حکایت از آن دارد برخی اعضای شورای شهرهای شهرستان ری به دنبال شهردارهایی برای هدایت شهرداری ها هستند که در وهله ی اول خواسته ها و منافع اعضای شورای شهر را تامین کند .

بعد از فرازو نشیب های فراوان بالاخره نتایج نهایی انتخابات شوراهای شهرهای باقرشهر ،کهریزک و حسن آباد مشخص شد

تاییدی که اما و اگر های فراوان در پی داشت . به دنبال اعلام نتایج و مشخص شدن نتایج اعضاهای شورای شهر در اولین اقدام طبق عرف به دنبال افرادی برای معرفی مسند اداره ی شهر و معرفی شهردار با ملاک های و شاخصه های مختلف هستند .
در این میان از گوشه کنار اخباری ناخوشایند به گوش می رسد به عنوان مثال برخی از فعالان کسب لفت و لیس و کارچاق کنی به دنبال معرفی افرادی به عنوان شهردار به شورای شهر هستند یا با حضور شهرداران موفق مشکل دارند و تمام توان خود را با مشارکت برخی افرادی که سابقه ی خوبی در شهرها ندارند بسیج کردند تا گزینه های مورد نظر خود را به عنوان شهردار معرفی کنند
یا به عنوان مثال برخی از اعضای شورای شهرها به دنبال رایزنی با افرادی هستند که با شهردار شدنشان راه را برای تامین خواسته های شخصی آنها و دسترسی به منابع شهرداری ها هموار سازند و با گرفتن قول تغییر مدیران پست های حساس و‌کلیدی راه را برای به مسئولیت رساندن مهره کلیدی خود و نقشه های شومشان هموار سازند .

(به‌زودی گزارشی جامع‌در این خصوص به سمع و نظرتان خواهد رسید)

با توجه به شرایط حساس اقتصادی کشور انتظار می رود بدور از فشار‌ و منافع شخصی اعضای شورای شهرهای کهریزک ،حسن آباد و باقرشهر سازو کاری را اتخاذ کنند تا شهرداری لایق باتجربه و خادم مردم را برای این پست کلیدی و حساس انتخاب کنند که حداقل سابقه ی درخشان ده ساله ی مدیریت کلان شهری را داشته باشد و مهره ای برای تامین خواسته های شخصی اعضای شورای شهر یا لابی های زر و زور نباشد تا دفاعی برای انتخاب شهردار و خدمات انجام گرفته در شهرها داشته باشند .
این رسانه ضمن حمایت از معرفی افرادی لایق و بازتاب خدمات صادقانه آنها در راستای رسالت های اطلاع رسانی خود با ذره بین عدالت این موضوع را دنبال و نتایج آن را به عموم مخاطبان خواهد رساند .

 

ویرایش خبر دی 96

با گذشت چند ماه از کار شورای دوره پنجم و انتخاب شهرداران شهرهای باقرشهر،کهریزک،فشافویه به زودی گزارش جامعی از عملکرد شهرداران و شورای شهرها و نگرانی هایی که این پایگاه خبری در تاریخ 30 مرداد ماه سال جاری اعلام کرد و امروز …… منتشر می شود با ما همراه باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.