آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اعلام آمادگی دهیاری قمصر جهت احداث و واگذاری کتابخانه روستایی

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه های شهرستان ری در این دیدار که روز سه شنبه 22 دی ماه در محل دفتر شورای اسلامی روستای قمصر برگزار گردید، در ابتدا فاطمه عباسی عضو شورای اسلامی ضمن برشمردن اهمیت احداث و تجهیز کتابخانه در روستای قمصر توضیحاتی را در خصوص جمعیت دانش آموزی و دانشجویی در این روستا ارائه نمودند.

علی اکبر قربانی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان ری ضمن اعلام کمبود فضای کتابخانه ای و پایین بودن سرانه مطالعه در روستاها بر اهمیت گسترش این فضاهای فرهنگی در روستاهای شهرستان تاکید نموده و آن را از اولویتهای اصلی اداره کتابخانه ها برشمردند.

 در ادامه علی فرجی دهیار قمصر نیز احداث کتابخانه و فرهنگسرا را از مهم ترین اهداف و برنامه های دهیاری در سال جاری دانسته و به لحاظ اهمیت و ضرورت آمادگی کامل مجموعه دهیاری جهت همکاری با مسئولین مربوطه را اعلام نمودند.

در پایان مقرر گردید دهیاری قمصر نسبت به شناسایی و تهیه مکان مناسب اقدام و درخواست تجهیز آن را به اداره کتابخانه های شهرستان اعلام نموده و اداره کتابخانه های شهرستان ری نیز متعهد گردیده  اقدامات بعدی از قبیل تجهیز و راه اندازی کتابخانه را به مرحله اجرا درآورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.