آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

افتتاح بوستان ۹ دی در باقرشهر

به گزارش راگانیوز ؛ روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی باقرشهر ؛ امروز صبح بوستان ۹ دی در  باقرشهر افتتاح گردید .

در مراسم افتتاحیه این پروژه معاون استاندار تهران ، فرماندار ویژه شهرستان ری ، شهردار باقرشهر ، بخشدار کهریزک، اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، مسئولین شهری ، خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ، بسیجیان ، فعالان رسانه ، ورزشکاران و مردم فهیم باقرشهر حضور داشتند .

شهردار باقرشهر ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت ، گفت : بسیار خرسندیم که توانستیم با بهره مندی از نیروهای مجرب و متخصص در شهرداری و کمک و حمایت اعضای دوره چهارم شورای اسلامی باقرشهر بوستان ۹ دی را با مساحت ۱٫۵ هکتار در منطقه چرمسازی امروز افتتاح نماییم .

سعید استاد فرج بوستان ۹ دی را نقطه پایان در عرصه فضای سبز این دوره دانست و تصریح کرد : بوستان ۹ دی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع که از محل تعاونی شهرداری تعیین کاربری شده است امروز با یاری خدا در هفته دولت در نقطه ای که فضای سبز نداشتیم ، به بهره برداری رسید  تا شهروندان از این فضای سبز مجهز و با امکانات عالی استفاده نمایند .

مسئول فضای سبز شهرداری باقرشهر در حاشیه این مراسم گفت : بوستان ۹ دی به مخازن سیستم های نوین برای آبیاری فضای سبز مجهز شده است .

خدابنده لو در ادامه با اعلام اینکه بوستان ۹ دی ۶۵۰۰ مترمربع فضای سبز دارد ، افزود : در این بوستان درختان ترکیبی اعم از اقاقیا ، زبان گنجشک ، کاج ، توت ، مجنون ، توت کاکوزا و … کاشته شده است .

http://raganews.ir/?p=54031

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.