آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

افتتاح بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در شهر آفتاب

خبرگزاری فارس: بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در شهر آفتاب افتتاح شد

به گزارش راگانیوز ، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران لحظاتی پیش با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تهران گشایش یافت.

آیین افتتاحیه نمایشگاه با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، سید عباس صالحی رئیس بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و جمعی از مسئولان کشوری، ناشران و اهالی رسانه در سالن ملل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب مقابل میدان فرهنگ در حال برگزاری است.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب به‌عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور با شعار «فردا برای خواندن دیر است» آغاز به کار کرد.

به گزارش فارس، حدود یک هزار و 700 ناشر داخلی تا 25 اردیبهشت ماه جدیدترین محصولات خود را در این نمایشگاه به علاقمندان ارائه می‌دهند.

همچنین با نصب بیش از 4 هزار دستگاه کارتخوان ثابت و سیار و فراهم کردن سایر روش‌های پرداخت الکترونیکی در نمایشگاه کتاب امسال، خرید را برای مراجعه کنندگان و فروشندگان در این نمایشگاه آسان می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب هر روز از ساعت 10 تا 20 پذیرای علاقمندان است و مقرر است تغییر ساعات بازدید در روزهای تعطیل یک روز قبل به‌ اطلاع مخاطبان برسد.

افتتاح نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی همچنین لحظاتی پیش مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب را افتتاح کرد.

رئیس جمهور با توضیحات محمد باقر قالیباف، شهردار تهران در جریان مراحل ساخت، ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و مزیت‌های در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه قرار گرفت.

حجت‌الاسلام روحانی در ادامه از بخش ملل نمایشگاه بین‌المللی کتاب و غرفه روسیه که به‌عنوان میهمان ویژه در این نمایشگاه حضور دارد بازدید کرد.

گفتنی است، مجموعه شهر آفتاب در بزرگراه خلیج فارس، رو به روی حرم مطهر امام خمینی (ره) واقع شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.