آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

افتتاح ساختمان جدید گردان امنیتی امام علی(ع) در باقرشهر+ گزارش تصویری

به گزارش راگانیوز ؛ همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، محل جدید گردان امنیتی امام علی(ع) ناحیه مقاومت حضرت روح الله(ره)، با حضور جمع کثیری از بسیجیان و مسئولین منطقه افتتاح شد.

DSC_1505

در این مراسم که حضور گسترده بسیجیان همیشه در صحنه منطقه بسیار خودنمایی می کرد، سردار علی نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران،هدایت اله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، آیت الله موسوی امام جمعه بخش کهریزک، سرهنگ موسی پور فرمانده ناحیه مقاومت حضرت روح الله(ره)، حجت الاسلام سمیعی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله(ره)،سید ناصر موسوی بخشدار کهریزک، سعید استاد فرج شهردار باقرشهر و تعدادی از اعضای شورای اسلامی باقرشهر حضور داشتند.

سرهنگ موسی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) ضمن خیر مقدم به همه حضار اظهار داشت: گردان امنیتی امام علی(ع) باقرشهر از سنوات گذشته وجود داشت اما به دلایلی مکان ثابت و دایمی جهت استقرار نداشت که با همکاری و هماهنگی که با فرمانده محترم استان انجام شد، ساختمان مرکزی گردان امنیتی امام علی(ع) را در باقرشهر احداث نمودیم.

وی افزود: همه شما حاضرین در مراسم استحضار دارید که گردان های امنیتی امام علی(ع) در حوزه های استحفاظی خود ، ماموریت های بسیار سختی را دنبال می کنند که به عنوان مثال در فتنه های سال ۷۸ و ۸۸ و سایر بحران های به وجود آمده، این گردان وظایف خاص خود را انجام می دهد.

وی خاطرنشان کرد: گردان امنیتی امام علی(ع) باقرشهر هم از گروهان هایی از مناطق کهریزک، باقرشهر، گلحصار، قلعه نو و حسن آباد تشکیل شده که با ساختن این مکان، همه تجهیزات و امکانات مربوطه به این گردان که در حوزه های آن مناطق وجود داشت، به ساختمان مرکزی گردان منتقل می شود که انشاله امنیت و آسایش مردم و ساکنین این مناطق افزایش یابد.

موسی پور در پایان نیز از زحمات شبانه روزی آقای کنعانی فرمانده این گردان و همکارانش که تمام تلاش خود را در جهت احداث این ساختمان انجام داد، تقدیر و تشکر نمود.

همچنین سردار علی نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران نیز دقایقی به سخنرانی پرداخت و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه زحمت کشان ساخت محل جدید گردان، اظهار داشت: روحیه بسیجی یعنی اعتقاد و تکلیف گرایی که ما امروز در این مکان شاهد آن بودیم و برای این منطقه خوشحالم که امروز با داشتن دو گردان امام حسین و امام علی، از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

DSC_1488

DSC_1500

DSC_1513

DSC_1509

DSC_1547

انتهای پیام/ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.