آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه شهری در ۴۰ سالگی انقلاب/ کلنگ زنی پارک بحران بااعتباری بالغ‌بر۲۰ میلیارد ریال

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک، محسن خرمی شریف در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری قرچک در چهل‌سالگی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به‌منظور ادای دین خود به انقلاب و آرمان‌های امام راحل برنامه‌های متعدد فرهنگی ورزشی را آماده کرده است.

وی افزود: شهرداری قرچک در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های فراوانی را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن چهل‌سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اجرا خواهد کرد که یکی از این برنامه‌ها افتتاح پروژه‌های آماده بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های جدید خواهد بود.

این مدیر شهری با تأکید بر اینکه چندین پروژه در ایام‌الله دهه فجر بااعتباری بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، عنوان کرد: این امر حاصل تلاش‌‎های شبانه‌روزی مجموعه شهرداری و حمایت و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر در راستای خدمت به شهروندان است.

شهردار قرچک گفت: پروژه ۲ سرای محله در پارک‌های ولیعصر(عج) و ۱۵ خرداد، بااعتباری بالغ‌بر۲۰ میلیارد ریال از منابع مالی شهرداری و هرکدام به مساحت ۲۲۰ مترمربع در ۲ طبقه با ظرفیت ۲۴ کلاس جهت رفاه حال مردم عزیز قرچک به بهره‌برداری خواهد رسید.

خرمی شریف بابیان اینکه در این ایام مبارک نیز بنا داریم تعداد سرای فرهنگی را افزایش دهیم، افزود: ساخت ۳ سرای محله در منطقه‌های محمدآباد، شهید لشکری و صالح‌آباد شهر قرچک بااعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال در چهل‌سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کلنگ زنی و آغاز به کار خواهد شد.

وی در ادامه از کلنگ زنی پارک بحران خبر داد و افزود: در این ایام مبارک و باشکوه، پارک بحران با مساحت ۵ هکتار در منطقه گل‌ها بااعتباری بالغ‌بر۲۰ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با حضور معاونین استاندار تهران در ایام‌الله دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.