آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

افتتاح کمربندی جنوبی قرچک با 270 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش راگانیوز، مسعود مرسلپور ظهر امروز در بازدید از مراحل تجهیز بیمارستان 94 تختخوابی شهید ستاری با بیان اینکه زمان افتتاح این بیمارستان در اردیبهشت‌ ماه اعلام‌ شده بود، اظهار کرد: در‌حال برنامه‌ریزی هستیم تا یکی از مسؤولان ملی را برای افتتاح بیمارستان در آینده‌ای نزدیک دعوت کنیم تا این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: کل تأسیسات زیربنایی و روبنایی بیمارستان شهید ستاری در حوزه تأسیسات سرمایشی و گرمایشی، قسمت‌های اداری و درمانی، بخش‌هایی عمل و بخش اورژانس آماده‌ بهره‌برداری است، بخش‌های مختلف بیمارستان کاملاً مجهز است، امکانات و تجهیزات درمانی اعم از تخت و وسایل پزشکی نیز در تمام اتاق‌ها مستقر شده است.

فرماندار قرچک با بیان اینکه به دنبال تکمیل کادر غیرپزشکی هستیم تصریح کرد: کادر پزشکی به همت و همکاری مدیریت بهداشت و درمان شهرستان با 21 پزشک کادرسازی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: دولت به تعهدی که در ساخت بیمارستان داده بود با تخصیص یکی از ردیف‌های اعتباری وزارت بهداشت و با همکاری بنیاد برکت، کمتر از دو سال اقدام کرد و بیمارستان را ساخت، بیمارستان شهید ستاری، هدیه‌ نظام، مقام معظم رهبری و دولت به مردم ولایتمدار و شهیدپرور قرچک بود.

مرسلپور گفت: تمام تلاش فرمانداری، استانداری و شبکه بهداشت و درمان این است که از بهترین کادر درمانی، پیراپزشکی و اداری با اولویت بومی استفاده کنیم، بعد از افتتاح و بهره‌برداری بیمارستان باید مشکلات باقی نیروی انسانی هم رفع شود؛ تاکنون با احتساب تمام ساخت، ساختار و محوطه، تجهیزات و امکانات حدود 70 میلیارد تومان هزینه شده است.

*افتتاح کمربندی جنوبی قرچک با اعتباری بالغ‌بر 270 میلیارد ریال توسط استاندار

وی از افتتاح کمربندی جنوبی توسط مقیمی استاندار تهران بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: با همت شهرداری قرچک و با عنایتی که استانداری تهران و اداره‌ کل مالیات بر ارزش‌افزوده استان تهران داشتند، روزهای پایانی احداث کمربندی جنوبی قرچک را پشت سر می‌گذاریم.

فرماندار قرچک اظهار کرد: با همت استاندار تهران و با کمک اداره‌ کل مالیات بر ارزش‌افزوده استان تهران از محل مالیات بر ارزش‌افزوده حدود ۲۹۰ ملک در مسیر این کمربندی آزادسازی شده است و هم‌اکنون نیز در‌حال زیرسازی و آسفالت این کمربندی هستیم.

 

وی بیان کرد: منتظر هستیم که شهردار قرچک تاریخ دقیق افتتاح این کمربندی را اعلام کند تا با‌حضور استاندار تهران این پروژه مهم ملی به بهره‌برداری برسد.

مرسلپور در پایان متذکر شد: مبلغی که استانداری و اداره‌ کل مالیات بر ارزش‌افزوده استان تهران در نظر گرفته‌اند، بالغ‌بر 100 میلیارد ریال بود، البته یک سری اعتبارات هم از محل درآمدهای داخلی شهرداری تخصیص یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.