آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

افشار : سرمایه های انسانی عامل ایجاد فضای رقابتی هر سازمان هستند

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ فرهاد افشار شهردار منطقه در این جلسه به اهمیت بحث مدیریت سازمان ها اشاره کرد و گفت: رقابت باعث دوام و پایداری فضای کار و تجارت در سازمان ها می شود.

افشار سرمایه های انسانی را از عوامل موثر در ایجاد فضای رقابتی هر سازمان برشمرد و افزود: در مجموعه سازمانی شهرداری تهران هم در سنوات گذشته اتفاق خوبی افتاده و نیروی انسانی از عوامل هم راستا با دیگر عوامل اثر گذار در خروجی کار و عملکرد نگاه شد و نیروی انسانی به سرمایه انسانی تغییر کرد.

وی تغییر رویکرد و جایگاه حوزه منابع انسانی را از دیگر تغییرات مثبت دانست و گفت: اکنون منابع انسانی به عنوان شریک و همراه استراتژی در راستای رسیدن سازمان به استراتژی ها تعریف می شود.

افشار با اشاره به اینکه حضور ابراهیم شیخ در شهرداری تهران، طلایی ترین دوران منابع انسانی مدیریت شهری تهران است، افزود: این دوران از نظر مبانی نظری و اصول دانشگاهی حاکم بر این نوع مدیریت و تجربه اجرایی منحصر به فرد است.

وی پیوستن مجموعه های سازمانی و از جمله منطقه ۲۰ به بحث جایزه تعالی منابع انسانی را از دیگر اتفاقات خوب این دوران برشمرد و گفت: بحث جایزه تعالی یکی از ۱۴ فرآیند منابع انسانی است که از الزامات توسعه سازمان محسوب می شود و دائما رصد اثربخشی فعالیت ها و اقدامات اصلاحی با رویکرد بهبود و اثربخشی بیشتر انجام می شود.

شهردار منطقه اظهار امیدواری کرد با این روند رو به رشد در عملکرد و خروجی سازمان، اثر بخشی فعالیت ها به واسطه نوع تفکری که امروز حاکم است در سازمان بیشتر از گذشته خواهد شد.

وی افزود: نتیجه این تفکرات منتنج به این می شود که شهروندان حس تعلق بیشتری به محیط زندگی شان پیدا می کنند و به واسطه خدمات بهتری که ارائه می شود رضایت مندی شهروندان در سطح شهر ارتقاء می یابد.

جلسه نظارت ستادی معاونت منابع انسانی شهرداری تهران از منطقه ۲۰ شامل حضور میدانی معاون شهردار تهران، ارزیابی معاونت منابع انسانی منطقه، رونمایی از سند برنامه عملیاتی منابع انسانی منطقه، ملاقات و دیدار چهره به چهره معاون شهردار تهران با مدیران و پرسنل بود.

بر اساس این گزارش سند برنامه عملیاتی توسعه منابع  انسانی شهرداری منطقه ۲۰ با استفاده از پتانسیل های درون منطقه ای و رویکرد مشارکت محور و بهره گیری از همفکری نخبگان و خبرگان منطقه با هدف بهبود فرآیند های سازمان تهیه و در این جلسه رونمایی شد.

در انتهای این جلسه از تعدادی از مدیران و کارشناسان نخبه این منطقه که در تدوین  این سند فعالیت داشتند ، تقدیر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.