آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خرید یک دستگاه هود آزمایشگاهی برای بیمارستان فیروزآبادی شهرری

به گزارش راگانیوز ، علی قبادی از خرید یک دستگاه هود آزمایشگاهی برای بیمارستان فیروزآبادی شهرری خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای نیات واقف خیراندیش مرحوم فرمانفرمائیان، یک دستگاه هود آزمایشگاهی به بیمارستان فیروزآبادی شهر ری اهدا شد.

وی ارزش این دستگاه پزشکی را ۱۴ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: مردادماه امسال دو دستگاه «بلوندر» ویژه تنظیم درصد اکسیژن برای اهدا به بخش نوزادان بیمارستان فیروزآبادی شهرری خریداری شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه اسدآباد با اشاره به اهدای یک دستگاه الکتروکاردیوگرافی به بیمارستان فیروزآبادی شهرری تاکید کرد: این تجهیزات پزشکی در راستای عمل به نیات درمانی واقف خیراندیش مرحوم فرمانفرمائیان برای اهدا به بیمارستان فیروزآبادی شهرری تهران خریداری شد.

وی با بیان اینکه هزینه خرید این دو تجهیزات پزشکی ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود افزود: در زمینه خرید این لوازم هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی وزارت بهداشت با اداره اوقاف اسدآباد همکاری داشته‌اند.

قبادی با اشاره به اینکه مرحوم فرمانفرمائیان دارای موقوفاتی در سه روستای «گنبله»، «چشمه بید» و «نجف‌آباد» اسدآباد است خاطرنشان کرد: براساس نیت واقف هزینه وصول مال‌الاجاره موقوفات مرتبط با واقف در زمینه کمک به امور درمانی بیمارستان فیروزآبادی شهرری هزینه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.