آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اقتدار موشکی ایران آمریکا را از عصبانیت می‌کشد/‌نگذاریم جریانی ‌‌مسیر انقلاب ‌را منحرف کند‌

خبرگزاری فارس: اقتدار موشکی ایران آمریکا را از عصبانیت می‌کشد/‌نگذاریم جریانی ‌‌مسیر انقلاب ‌را منحرف کند‌

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ‌با اشاره به بیانات گوهربار رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار سه خواسته را مطرح فرمودند که قسم نخست آن از مجلس خبرگان رهبری، بخش دوم از دولت و قسم سوم آن از دولت و ملت در کنار هم بود.

وی با اشاره به خواسته رهبر معظم انقلاب از مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند که مجلس خبرگان رهبری انقلابی بماند، انقلابی فکر کند و انقلابی عمل کند.

امام جمعه شهرری در تبیین انقلابی بودن عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب چندی پیش فرمودند «من یک انقلابی‌ام» و در طول این مدت نکاتی را در ارتباط با انقلابی بودن بیان فرمودند. انقلابی بودن به این معنا‌ست که آنچه خط و مشی امام خمینی (ره) در ابتدای نهضت اسلامی ترسیم فرمودند را انتخاب کرده و با تمام توان در این مسیر گام برداشت.

وی ادامه داد: انقلابی بودن به این معنا‌ست که نگذارید جریانی سبب شود که مسیر انقلاب و نهضت اسلامی را از مسیر اصلی خودش جدا کند.

‌شاهچراغی با اشاره به تجلیل رهبر معظم انقلاب از آیت‌الله یزدی، آیت‌الله مصباح، آیت‌الله خزعلی و آیت‌الله واعظ طبسی عنوان کرد: امام خامنه‌ای در بیانات گوهربارشان به خدمات، مشی و سیره آیت‌الله یزدی، آیت‌الله مصباح، آیت‌الله خزعلی و آیت‌اله واعظ طبسی اشاره فرمودند و تاکید کردند نباید این منش‌ها فراموش شود.

‌امام جمعه شهرری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به اعضای مجلس خبرگان رهبری تاکید فرمودند در انتخاب رهبر خدا را در نظر بگیرید. ببینید چه کسی مانند امام فکر و عمل می‌کند و در انتخاب رهبر ملاحظه هیچ چیز را نکنید. انتخاب رهبر جای محافظه کاری نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.