آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اقدامات بسیار خوبی جهت برگزاری مراسم باشکوه ارتحال امام (ره) صورت گرفت

اقدامات بسیار خوبی جهت برگزاری مراسم باشکوه ارتحال امام (ره) صورت گرفت

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، عبدالله عباسی با اعلام این خبر گفت : با برنامه ‌ریزی و درایت در تمامی واحدهای شهرداری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در باقرشهر خوشبختانه به نحو مطلوب انجام شد .

وی با بیان اینکه تمامی نیروهای شهرداری در حالت آماده باش به سر می بردند ، افزود :از آنجایی که برنامه ریزی های مستمر و جلسات متعدد در شهرداری و با همکاری سپاه حضرت روح الله (ره) صورت گرفته بود و نیز خدمات و اقدامات خوبی در خصوص پذیرایی از زائران آن امام همام انجام گرفت .

عباسی در خصوص برخی اقدامات که در روز ارتحال بنیان گذار انقلاب صورت گرفته اظهار داشت : واحد تاسیسات 137 در روز مراسم از مدارس و مساجد محل اسکان زائرین بازدید به عمل آورند و همچنین کلیه نیروهای این واحد در روزهای 14 و 15 خرداد ماه به حالت آماده باش بودند تا در صورت وجود مشکل فوری خود را به محل برسانند .

وی در ادامه از سرکشی مستمر واحد 137به کلیه محل های اسکان جهت کنترل خدمات ارائه شده به زائرین خبر داد و تصریح کرد : کارگران امور شهری پس از پایان مراسم مدارس و مساجد را پاکسازی و سرویس های بهداشتی ها را تمیز کرده اند و همچنین تمامی زباله ها را جمع آوری نمودند و مدارس و مساجد را پاکیزه تحویل مسئولین مربوطه داده اند .

معاون خدمات شهری در خصوص فعالیت زیباسازی شهرداری گفت : واحد زیباسازی شهرداری نیز اقداماتی از جمله : نصب بنر ، بیلبرد ، پرچم ، عکس شهدا و پرچم مشکی در بلوار شهید رجایی ،خیابان 22 بهمن ، بلوار 30 متری امام خمینی ، بلوار فلسطین و جهاد را انجام داده است و همچنین پرچم مشکی روی برج 60 متری نصب کرده اند تا برای برگزاری مراسم همه چیز مهیا باشد .

وی در پایان خاطر نشان کرد : امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی بودند و هر سال در سالروز بزرگداشت ایشان همه باید متعهد و تلاشگر باشیم تا بتوانیم آرمانها و دغدغه های امام را به نسل بعد منتقل کنیم .

01 (11)

01 (7)

01 (12)

01 (21)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.