آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اقلام نمایشگاه بهاره با 20 تخفیف به فروش می‌رسد

به گزارش راگانیوز ؛ حمیدرضا تاجیک رئیس اتاق اصناف قرچک با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در قرچک اظهار داشت: این نمایشگاه بهاره به مدت  ده روز در اسفند ماه برگزار می‌شود و اقلامی که در این نمایشگاه عرضه می شود با تخفیف10الی 20 درصدی به فروش می رسد.

وی گفت: نمایشگاه‌های پاییزه و بهاره تصویب و ضرورت برگزاری آنها و نوع برگزاری، شکل برگزاری و یا ضرورت برگزاری آنها بر عهده کمیته های است که در شهرستان‌ها یا شهرها تشکیل می‌شود.

تاجیک با بیان این که نمایشگاه بهاره در اسفندماه برگزار می‌شود،افزود: نمایشگاه بهاره در قرچک امسال در ورزشگاه شهدای هفتم تیر واقع در خیابان مخابرات برپا می گردد.

وی تاکید کرد: با توجه به موقعیت شهر و شهرستان و تعداد واحدهای صنفی که دارند نوع عرضه کالا به آن ها اعلام کردیم که باید  درنمایشگاه عرضه کنند.

تاجیک با بیان اینکه کالاهای متناسب با شب عید از جمله پوشاک، کیف و کفش، آجیل، گوشت و مرغ در این نمایشگاه ها عرضه خواهد شد، خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که اقلامی که در این نمایشگاه عرضه می شود با تخفیف10الی 20 درصدی به فروش برسد.

وی درباره نحوه نظارت بر نمایشگاه ها برای عرضه کالاهای با کیفیت نیز گفت: کمیته هایی در همه شهرستان با عضویت وزارت بهداشت و سازمان تعزیرات و تنظیم بازار تشکیل می شود و قبل از عرضه اجناس در نمایشگاه، نوع و کیفیت جنس را بررسی می کنند تا کالای با کیفیت و اجناس متناسب با فصل عرضه شود.

رئیس اتاق اصناف قرچک صرح کرد: البته برخی ها در زمان برگزاری نمایشگاه کالاهای بی کیفیتی را ارائه می کنند که توسط کارگروهی متشکل از سازمان صنعت، اصناف و تعزیرات که در نمایشگاه مستقر هستند از غرف بازرسی به عمل آمده و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: همچنین فروش فوق العاده با تصمیم اتحادیه ها و درخواست واحدهای صنفی در سطح شهر برگزار می شود و اجناس واحدهای صنفی با قیمت های پایین تر از قیمت مصوب به فروش می رسد.

قرچک انلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.