آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پاسداشت ایثارگر‌‌ی‌های شهداء، ادای احترام به خانواده‌های آن‌هاست

به گزارش راگانیوز ؛ هدایت‌ اله جمالی‌پور در دیدار با خانواده شهیدان «جمشید عباسی» و «جعفر فتاحی» که با حضور حسین نصراله  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و رضا مدنی معاون تعاون این شهرستان صورت گرفت، ضمن دلجویی از این خانواده‌ها و تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: در ایام فاطمیه و در سالروز شهادت دخت گرامی حضرت رسول اکرم (ص) قرار داریم، بانویی که در میان دو آتش و در بیت نخستین مظلوم عالم، برای دفاع از ولایت و امامت، دشمن را شرمگین کرد.
وی بیان کرد: حضرت زهرا(س) با صلابت و شجاعت در مقابل غاصبان ایستادگی کرد و در حالی که تنها چند روز از رحلت پیامبر(ص) نگذشته بود که مورد هجوم دشمنان اسلام قرار گرفت.
فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: در حالی که بسیاری از مردان که خود را پیروان راستین پیامبر(ص) می‌دانستند سکوت کرده و در خانه‌های خویش پنهان شده بودند، و خود را به بی‌اطلاعی می‌زدند تنها مادر سادات بود که برای حفظ دین و در دفاع از امامت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
جمالی‌پور تصریح کرد : حرکت با بصیرت حضرت زهرا(س) سبب شرمساری اصحاب سقیفه شد.
وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا دارای ارج و قرب بسیاری هستند، و ما می‌توانیم با پاسداشت ایثارگر‌‌ی‌ها و فداکاری‌های شهداء به مقام بزرگ شهیدان و خانواده‌های آن‌ها ادای احترام کنیم.
گفتنی است شهید معظم بسیجی دلاور «عباس حاج اسماعیلی» متولد 1343 بود که با آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس داوطلبانه عازم جبهه‌های نبرد با کفر می‌شود و در عملیات مسلم ابن عقیل در منطقه عملیاتی سومار در غرب کشور در تاریخ 11مهرماه 61 به فیض شهادت نائل آمد.
ایثار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.