آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جلسه هماهنگی اجرای «طرح سپاس» در شهرستان ری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ؛ در راستای اجرایی نمودن برنامه جهادی طرح سپاس با حضور باقری مسئول امور ایثارگران دانشگاه امام حسین(ع) و کارشناسان فرهنگی، صادقی فرمانده پایگاه محله شهادت با حضور حسین نصرالهن معاون مدیر کل و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد.
حسین نصرالله در این مراسم با بیان اینکه طرح سپاس برای دومین سال متوالی در شهرستان ری برگزار می‌شود اظهار داشت: این طرح دیدار عاطفی با خانواده شهدا است و دلجویی از خانواده شهدا یک وظیفه است که همه ما باید نسبت به آن اهتمام ورزیده و آن را در اولویت امور خود قرار دهیم.
وی مشارکت در اجرای طرح سپاس را برکت معنوی عنوان کرد و افزود: حضور در این برنامه درس بزرگی برای دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) می‌دانیم و امیدواریم بتوان اقدامات مؤثری را در راه خدمت‌رسانی و دلجویی از خانواده شهدا و ایثارگران داشته باشیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری تصریح کرد: زندگی و تداوم انقلاب اسلامی مرهون گذشت و ایثار ایشان بوده و ما وظیفه قدردانی از این افراد و صیانت از کیان انقلاب اسلامی با پشتوانه ایثارگران را برعهده داریم که کاری بسیار سخت و مشکل است، اما به دعای خیر ایثارگران در این مسیر پرمخاطره موفق می‌شویم.
نصرالله ادامه داد: دیدار از این خانواده‌های معظم و رسیدگی به برخی امور در حد توانایی، کمترین کاری است که می‌توان برای این عزیزان انجام داد که امیدواریم با اجرای این‌گونه طرح‌ها یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و رشادت‌های آنان را برای همیشه در میان مردم و مسئولان زنده نگه‌داریم.

 

ایثار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.