آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه باقرشهر :تامین سلامت هر انسانی از وظایف اولیه دینی اوست

IMG_97561-300x200 امام جمعه باقرشهر ، مراقبات  جسمی و روحی را از وظایف اولیه دینی هر فردی اعلام کرد و تن و روح انسان را امانتی دست او دانست که باید از آن صیانت کند. حضرت آیت الله سید احمد موسوی که در همایش سلامت شهرداری باقرشهر سخن میگفت با تقدیر از برگزار کنندگان این برنامه، سلامت و تامین سلامتی را از امور مهمی دانست که زندگی فردی و اجتماعی انسان را بصورت توام مورد تاثیر قرار میدهد. وی با تاکید بر توصیه های دینی بهداشت را زیربنای تامین سلامت دانست و ابراز امیدواری کرد همه افراد با توجه به مسائل بهداشتی در حوزه های فردی ، جمعی، روانی ، زیستی و غیره، در ارتقای سطح سلامت موثر باشند.
در این برنامه که به همت واحد سلامت و با همکاری حوزه های آموزش شهروندی و شبکه بهداشت و درمان شهرری انجام شد، خانم دکتر توکلی در خصوص تغذیه و نقش آن در بیماری هایی مانند آسم و الرژی صحبت کرد و گفت : آسم و الرژی با توجه به وضعیت آب و هوایی و وارونگی های متعدد در این فصل سال، از بیماریهای شایعی است که با مراقبتهای مختصر قابل پیگشیری و درمان است. وی نوع طبخ غذا و مواد مورد استفاده در اغذیه خانواده را در سلامت سفره خانه بسیار مهم دانست و از خانواده ها خواست با بالا بردن سطح علمی داشته های خود در خصوص تغذیه ، بیش از پیش به سلامت فرزندان خود بیاندیشند.
در این مراسم که با برگزاری مسابقات متعدد و حضور دانش آموزان باقرشهر ، شور و هیجان ویژه ای داشت، برگزارکنندگان در همه برنامه های تدارک دیده شده، سعی بر آن داشتند تا به طرق مختلف آموزشهای لازم را به مدعوین که اغلب دانش آموز بودند ارائه دهند.
در این برنامه نائب رییس شورای اسلامی باقرشهرو برخی از اعضای شورای اسلامی، معاون پرورشی آموزش و پرورش، مسئولان بهداشت و درمان شهرستان ری نیز حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.