آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه باقر شهر درآسایشگاه کهریزک؛خدمت به بیماران مصداق کامل عبادت است

به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك ، سالن اجتماعات مهر محل گردهمايي كاركنان آسايشگاه كهريزك در اولين روز از ماه مبارك رمضان بود . در اين نشست كه به رسم همه ساله در چنين روزي برگزار مي شود ، هر يك از مديران این  مجموعه به تبيين ديدگاههاي خود ، يادآوري برخي مقررات و نيز الزاماتي كه در جهت بهبود وضعيت  خدمات رساني به معلولين  و سالمندان ساكن در مجموعه بايد به آن توجه داشت ، پرداختند .   

استفاده بهينه از همه ملزومات موجود ، تأكيد چندين باره به صرفه جويي ، اجراي كامل مقررات تدوين شده در مجموعه ، رسيدگي ويژه به مددجويان در ايام پيش رو ، استفاده صحيح از تلفن هاي همراه و بازنگري در اخلاق ازجمله  موضوعاتي بود كه به آن اشاره شد .

حجت الاسلام و المسلمين موسوي امام جمعه باقرشهر ميهمان ويژه اين مراسم ، در سخناني با تبريك فرا رسيدن ماه مبارك رمضان به همه مسلمين عالم گفت :

باعث مباهات است كه شما عزيزان در محلي كار و تلاش مي كنيد كه به خدمات انساني و الهي معروف و مشهور است ، مطمئن باشيد اقدامات خداپسندانه شما در نظر خداوند به بهترين نحو ثبت خواهد شد .

وي به تفاوت كهريزك با ساير مراكزي كه تاكنون از آنان ديدار داشته ، اشاره و افزود :

با معنويتي كه در اين مركز شاهد و ناظر آن هستيم ، بايد هم اينجا با ساير مراكز مشابه تفاوت داشته باشد ، شما توانسته ايد سالمندان و معلولين آسايشگاه را به زندگي اميدوار كنيد و به آنان حياتي دوباره بدهيد و اين بزرگترين خدمتي است كه ميشود در حق انسانها به انجام رساند .

حجت الاسلام موسوي با اشاره به آيات شريفه بقره يادآور شد :

آيات 183 تا 187 سوره مباركه بقره اشارات جامعي به احكام ماه مبارك رمضان دارد و ماحصل گفته هاي آن عبادت است كه خود فلسفه آفرينش است ، البته بايد بدانيد عبادت تنها نماز و به جا آوردن فرايض ديني نيست ، بلكه تمام اعمال انسان كه در جهت خشنودي ذات حضرت حق باشد عبادت است ، بنابراين بدانيد آنچه در انجام وظايف محوله خود در خدمت به بيماران اين مركز انجام مي دهيد ، مصداق كامل عبادت است .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.