آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مدير آسايشگاه كهريزك خطاب به کارکنان؛شايسته ترين خدمات را در زندگي بخشي به مددجويان ارائه نماييد

به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك ، در نشست عمومي كاركنان مجموعه ، محمدرضا صوفي نژاد مدير آسايشگاه كهريزك با تبريك فرا رسيدن ماه پر خير و بركت رمضان گفت :با آغاز اين ماه عزيز همه مسلمانها  به تكاپو مي افتند تا اعمال مناسب اين روزها را بجا آوردند ، همه مراكز و ارگانها برنامه هاي خاصي تدوين مي كنند تا روزه داران بتوانند از فيوضات اين ماه عزيز بهره مند گردند ، ما نيز علاوه بر آنكه برنامه هاي مفصلي در دستور كار داريم ، به مهمترين اين عبادات كه همان خدمت صادقانه تر به مددجويان بويژه عزيزان روزه دار است ، با جديت خواهيم پرداخت .

مدير آسايشگاه  ، كهريزك را متولي همه مددجويان ساكن در آن  دانست و تأكيد كرد :اگر روزگاري سالمندان و معلولين در خانه و خانواده خود بودند و ما حتي آنها را نمي شناختيم ، تعهدي هم نسبت به آنان نداشتيم ، اما امروز همه كسانيكه عضوي از اين خانواده هستند و ما سرپرستي آنان را به عهده داريم ، لازم است شايسته ترين خدمات را در زندگي بخشي به آنان ارائه نمائيم .

وي با يادآوري مقررات جاري در مجموعه تصریح کرد:نيك مي دانيم كه حس وظيفه شناسي و وابستگي در وجود يكايك كاركنان اين مركز وجود دارد و با همين توانايي هاي  شماست كه امروز نام و آوازه كهريزك در جاي جاي ميهن عزيزمان و فراتر از مرزها پيچيده است . اما اگر عده معدودي هم باشند كه نخواهند يا نتوانند حرمت ها را پاس بدارند و خود را با مقررات جاري وفق دهند ، بايد بدانند كه جايي در ميان شما گراميان زحمتكش و با تعهد اين مركز ندارند .

محمدرضا صوفي نژاد مدير آسايشگاه كهريزك در پايان بار ديگر از همه كاركنان مجموعه خواست به احترام متقابل پايبند و براي رفع نواقص و عيوب كوشا باشند و مسئولين خود را همراهي كنند و با جان و دل به وظايف خود بپردازند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.