آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ری:شهرستان “ری” قطب تولید گندم در تهران است

 به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ری”مهدی مجیدی”معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری در جلسه خرید تضمینی گندم که باحضور مسوولین ادارات مربوطه شهرستان در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد اظهار داشت:در حال حاضر 6 مرکز خرید گندم در تهران معرفی شده اند که متاسفانه نام شهرستان ری در این لیست خالی می باشد و این در صورتی است که ری نقش بارزی در تولید گندم در تهران دارد.

وی با اشاره به کیفیت مناسب و مطلوب گندم شهرستان  نسبت به سال های گذشته افزود:مراحل کشت و داشت گندم در شهرستان ری به موقع و توسط کلینیک های گیاه پزشکی مبارزه با آفت سن و علف های هرز صورت گرفته است .

مجیدی با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی گندم 1155 تومان تعیین شده است و سیلوها نسبت به تحویل گندم اقدام لازم را انجام داده اند تصریح نمود:خرید گندم از تاریخ 10 خرداد شروع شده و در حال حاضر سیلوها تمام گندم ها را با هر شرایطی تحویل گرفته اند .

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ری اظهار داشت: حداکثر افت گندم در زمان خرید 10 درصد خواهد بود و طبق دستورالعمل های اعلامی بانک کشاورزی در پرداخت حق الزحمه کشاورزان ، بدهی قبلی آنان را در نظر نخواهد گرفت و مبالغ در اسرع وقت به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

معاون فرماندار ری در پایان گفت: شرکت غله(سیلو) در تمامی ایام برداشت و تحویل گندم کشاورزان ، بدون هیچ گونه تعطیلی نسبت به تحویل گندم مازاد نیاز کشاورزام اقدام خواهد نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.