آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ری؛کاهش 565 تنی سهمیه آرد شهرستان “ری”

به گزارش  راگانیوز  به نقل از روابط عمومی فرمانداری ری”مهدی مجیدی”معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری در جلسه ستاد تنظیم بازار که باحضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، بخشداران و مسوولین ادارات شهرستان در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد ضمن ارائه گزارش از روند قیمت گذاری  نان سنگک اظهار داشت: تاکنون افزایش قیمت نان سنگک در شهرستان ری مورد پذیرش عموم مردم قرار گرفته است اما در صورت اجرای مرحله دوم آزادسازی، برای تعیین آنالیز قیمت نان سنگک اقدام مقتضی و مطلوب انجام خواهد شد.

مجیدی در ادامه تاکید کرد: با توجه به حجم زیاد شکایات مردمی در خصوص کیفیت نامطلوب نان می بایست برنامه ریزی دقیقی صورت بگیرد تا کیفیت نان بر اساس افزایش قیمت ارتقاء یابد و موجبات رضایتمندی مردم فراهم شود.

وی افزود: به دلیل اینکه طرح آزاد سازی قیمت نان به صورت رسته ای و تدریجی اعمال شده است شاهد کمترین تنش در حوزه شهرستان بوده ایم.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری با بیان اینکه در حال حاضر تمامی نانوائی های سنگک در سطح شهرستان به صورت آزادپز فعالیت می کنند عنوان کرد: در صورتی که در یکی از محله های شهرستان تنها یک نانوایی سنگک جهت تامین نان مردم وجود دارد، آن نانوایی از موضوع آزادپز مستثنی خواهد بود.

مجیدی در ادامه افزود: نانوایی ها موظفند تا نرخ نامه ی نان را در محل نانوائی نصب نمایند تا به رویت مردم برسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.