آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه باقر شهر: وسایل ارتباط جمعی باید عاملی برای وحدت بین ملت ها باشد

 امام جمعه باقرشهر گفت: با توجه به اینکه بهره برداری ازوسایل ارتباط جمعی در سه قرن گذشته سیر صعودی داشته بنابراین نگاه مدیران رسانه ها بایستی به سمت وحدت بین ملت ها قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ˈسید احمد موسویˈاظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان منادی وحدت و عدالت در بین کشورهای مسلمان جهان باید با استفاده از این ابزار نسبت به اطلاع رسانی و اشاعه فرهنگ اسلامی با در نظر داشتن موقعیت حساس کنونی منطقه و جهان ، اقدامات موثری بکار گیرد.

وی جلوگیری از هرج و مرج و اختلافات افکنی قومی و قبیله ای در بین مسلمان را امری پسندیده و موجب خشم دشمنان اسلام عنوان داشت و افزود: با بهره برداری مطلوب از تجهیزات ماهواره ای و همچنین برنامه های شفاف و کارشناسی شده می توان تمامی توطئه های دشمنان را بدون استفاده از ابزار نظامی در نطفه خفه کرد.

موسوی گفت: وسایل ارتباط جمعی در موقعه ای موثر واقع خواهد شد که به روز و مردم به عنوان مخاطبان اصلی آن با مشاهده کردن خروجی این وسایل ارتباطی اعم رادیو و تلویزیون، روزنامه ها و اخبار خبرگزاری ها و حتی تلفن در جریان آخرین اخبار و اطلاعات و همچنین موضوعاتی که موجب رشد و تعالی آنان شود، قرار گیرند.

وی با بیان اینکه کسانی که حضور رسانه ها و شبکه های اجتماعی را در زمان کنونی مایه سستی افراد جامعه بخصوص جوانان می دانند، انحراف از مسیر جامعه جهانی عنوان داشت و افزود: برای مبارزه با جنگ نرم و رسانه ای که هم اکنون حرف نخست را در سطح بین الملل می زند، حضور قوی رسانه های متعهد و ملتزم به قانون اساسی در اصل مقابله با اهداف شوم دشمنان است.

امام جمعه باقرشهر گفت: سال جاری از سوی رهبری معظم انقلاب به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذارای شده و مسوولان و مردم با بهره مندی از این مساله می توانند ناکامی های گذشته را جبران و امیدهای آینده ساز را در مسیری که ولی امرمسلمین برای کشور ترسیم کرده اند به نحوی مطلوب با عزم ملی و مدیریت جهادی به پیش برند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.