آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه شهرری:مخالفت ترامپ با سپاه ناشی از ضربه و رنجی که بر آنها وارد شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری با اشاره قرار گرفتن در آستانه نیمه شعبان اظهار داشت: مردم باید نشان دهند که در مقام عمل منتظران واقعی حضرت هستند و در ایام شعبانیه فرصت بسیار خوبی برای نشان دادن این هدف است.

امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه آمریکا دشمنی خود را نه تنها با سپاه، بلکه با اصل نظام جمهوری اسلامی نشان داده است گفت: اولین سیلی محکمی که آمریکا از سپاه خورد در موضوع مدافعان حرم بود که آمریکا را در خاک منطقه به خاک مذلت نشاند همچنین سپاه در جریان تحریم‌ها وارد صحنه شد و سازندگی‌ها ادامه داد.

شاهچراغی با اشاره به اینکه در مقابله با سیل و حمایت از مردم این مناطق مردم، دولت و سپاه در کنار هم موفق شدند سیل را کنترل کنند گفت: با این وجود همچنان خطر وجود دارد و می‌بایست در این زمینه اقدامات بیشتری صورت گیرد و تلاش‌های زیادی برای امدادرسانی به مردم سیل زده انجام شود.

وی در خصوص روز جوان بیان داشت: دشمن به دنبال این است که الگویی را در اختیار نسل جوان و نوجوانان ما قرار دهد که در باطن هیچ رابطه‌ای با خدا ندارد و غربی است بنابراین جوانان ما باید بدانند که الگوهایی مانند علی‌اکبر (ع) دارند که از منطق و اخلاقی شبیه به پیغمبر برخوردار است و همانطور که می‌دانیم مخاطب اصلی بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب جوانان هستند و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری جوانان باید شجاع باشند و در مقابل فشارها ایستادگی کنند.

شاهچراغی با اشاره به موضع‌گیری ترامپ نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اقدام نشان‌دهنده حماقت او نسبت به نظام جمهوری اسلامی است و مخالفت ترامپ با سپاه ناشی از ضربه و رنجی است که از این نهاد بر آنها وارد شده است.

وی با بیان اینکه ۷ تریلیون دلار از مالیات مردم آمریکا برای تجزیه عراق و جنگ‌های سوریه هزینه شده است عنوان کرد: ترامپ برای تجزیه عراق و جداسازی اقلیم کردستان عراق تلاش بسیاری داشته و هزینه‌های سنگینی را نیز متحمل شده و در سوریه نیز همین‌گونه رفتار شده است اما مقاومت مردم این کشورها قوی‌تر شد و در نهایت آمریکا با شکست مواجه شده است.

منبع : مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.