آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه شهرری اجتماع بزرگ اربعین را پدیده ای بی نظیر دانست

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری در حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) اظهار داشت: تاریخ پدیده بزرگی مانند پیاده روی اربعین را در هیچ دوره ای به خود ندیده است و این موضوع موجب تعجب جهانیان شده است.
وی فرصت پیاده روی اربعین در امنیت کامل را مدیون خون شهدا و به ویژه خون شهدای مدافع حرم دانست.
شاهچراغی با اشاره به پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران گفت: مردم شهرستان ری در روز اربعین حسینی باید پذیرایی خوبی از زائران اباعبدالله(ع) داشته باشند چرا که شهرری با برکت حضور مرقد مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) کربلای ایران اسلامی محسوب می شود.
وی در ادامه با اشاره به پایان رسیدن هفته جوانان عنوان کرد: جوانی دوره ای است که انسان در اوج احساسات و غرایز به سر می برد، اگر این دوران از سوی خانواده ها و مسئولان مدیریت نشود امکان دارد به بیراه های متعدد کشانده شوند.
شاهچراغی تاکید کرد: نگرانی های جوانان از جمله تحصیل، ازدواج و شغل مناسب باید در دستور کار مسئولان کشور قرار گیرد تا مشکلات این قشر که نیروی انسانی کشور محسوب می شوند به زودی بر طرف شود.
شاهچراغی در بخش دیگر سخنان خود به این سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند مسئولان باید با مردم شفاف برخورد کنند اشاره کرد و افزود: مسئولان باید جوابگوی مردم باشند و به جز موارد امنیتی تمامی اطلاعات باید توسط مدیران به سمع و نظر مردم رسانده شود، پاسخگو بودن یک مسئول باعث محبوبیتش در افکار عمومی می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.