آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه شهرری: اعدام شیخ نمر زمینه ساز اضمحلال آل سعود است

به گزارش راگانیوز به نقل ازایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه شهرری با بیان اینکه قدرت های پوشالی شیطانی خود زمینه ساز نابودی خود را فراهم می آورند افزود: همانطور که خاندان پهلوی با جنایت های فراوان باعث نابودی خود شد، آل سعود نیز در مسیر فروپاشی خود سرعت می گیرد.
وی با اشاره به جنایات آل سعود در یمن افزود: حمله نظامی آنان به مردم مظلوم یمن و حمایت از جنایت ها و ترورهای گروهک داعش لکه های سیاه دیگری در پرونده ننگین آل سعود است.
شاهچراغی با اشاره به نشست بررسی بحران سوریه با حضور ایران افزود: از ابتدا مشخص بود که این بحران باید بصورت داخلی حل شده و خود مردم سوریه برای حل بحران کشور خود تصمیم سیاسی بگیرند و مشکلات این کشور به سمت حل شدن به پیش برود.
وی گفت: دخالت بی مورد برخی کشورهای منطقه و حمایت مالی و تسلیحاتی آنان از گروهک های تروریستی باعث پیچیده تر شدن اوضاع در سوریه شد و امروز همگان به راه حلی که ایران برای حل مشکلات پیشنهاد می داد رسیده اند و دست کمک به سوی ایران دراز کرده اند.
شاهچراغی گفت: امروز داعش کشور سوریه را به ویرانه ای تبدیل کرده است که باعث آن صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای منفعت طلب منطقه هستند.
وی با اشاره به سالروز حوادث 13 آبان گفت: آمریکا همواره منشا تمام گرفتاری های ملت ایران بوده است که تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه و حمایت از شاه خائن که زمینه ساز تسخیر لانه جاسوسی شد از جمله آن است.
شاهچراغی گفت: آمریکا هنوز کشوری نامطمئن است و ملت ایران نباید به این کشور اعتماد کرده و فریب ظواهر را بخورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.