آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه شهرری: امروز تبعیت از ولایت فقیه ادامه راه غدیر است

امام جمعه شهرری گفت: امروز تبعیت از ولایت فقیه ادامه راه غدیر و بیعت با ولایت امیرالمومنین علی (ع) است.

 به گزارش راگانیوزحجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی روز دوشنبه بمناسبت روز عید غدیر گفت: عید غدیر روز وحدت جهان اسلام و بیعت با ولایت فقیه است .

وی اظهار داشت: عید غدیر یک عید بزرگ و خجسته است که در این روز حجاج در حجه الوداع در اجتماعی بزرگ با پیامبر عهد و پیمان بستند تا پیام غدیر نسل به نسل انتقال یابد.

امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه واقعه بزرگ غدیر استمرار شریعت نبوی در ادامه تاریخ است، ادامه داد: در دهه شادی بخش ولایت به سر می بریم و یکبار دیگر ملت ایران پیمان خود را با غدیر تجدید می کند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی واقعه غدیر خم را شناسنامه شیعه دانست و خاطر نشان کرد: اگر می خواهید جامعه شیعه را بشناسید باید پیوند او با غدیر را بسنجید و ببینید آن جامعه با غدیر چه می کند.

وی با اشاره به واقعه غدیر تاکید کرد: اعتماد به غدیر، اعتماد به اکمال دین و اهتمام به دین است و اعتقاد به غدیر بالندگی و فضیلت انسانی است.

امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه غدیر حلقه پیوند نبوت و امامت امیرالمومنین علی (ع) است، تاکید کرد: غدیر نقطه عطف اسلام است و فرهنگ بشریت با غدیر احیاء شد و راه مسیر انسانیت را روشن ساخت.

وی افزود: دشمنان اسلام دنبال توطئه و ضربه زدن به غدیر هستند و می خواهند به این واقعه مهم به شکل های مختلف خدشه وارد کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.