آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه شهرری: شهرستان ری مستعد نقش آفرینی در اقتصاد مقاومتی است

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی روز دوشنبه در در نشست هم اندیشی و بررسی موانع و مشكلات تولید و صنعتگران شهرستان ری با محوریت ‘اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل’ گفت: شهرستان ری دارای ظرفیت عظیم اقتصادی، صنعتی و تولیدی است و حضور تولید كنندگان و شهرك های صنعتی تایید كننده این ادعا است.
وی گفت: یكی از وظایف مسئولان اقتصادی كشور این است كه زمینه را برای فعالیت بی دردسر و كم حاشیه سرمایه گذاران فراهم كرده و اجازه بدهند تا ایرانی ها علاقمند از سراسر دنیا سرمایه های خود را در كشور خود صرف كنند.
شاهچراغی با بیان اینكه امنیت برای سرمایه گذاری اقتصادی مولفه مهمی است افزود: خوشبختانه شاهدیم كه كشور ایران به بركت مجاهدت دلیرمردان و ایثارگران امنیت خوبی در میان كشورهای منطقه دارد و در این وضعیت می توان به رشد اقتصادی امیدوار بود.
وی گفت: كشور ایران از نظر استعدادهای انسانی و علمی نیز از كشورهای درجه یك دنیا بوده و متخصصین در رشته های مختلف كم نیستند و نباید از این فرصت ها به سادگی گذشت.
شاهچراغی با اشاره به حدیثی از امام موسی كاظم(ع) فعالیت اقتصادی مناسب و سالم را زمینه ساز استقلال اقتصادی كشور دانست و افزود: خداوند صدای تلاش كسانی را كه برای اقتصاد كشور كار می كنند شنیده و برای آن ارزش بالایی قائل است.
نشست هم اندیشی و بررسی موانع و مشكلات تولید و صنعتگران شهرستان ری با محوریت ‘اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل’ روز دوشنبه با حضور تولید كنندگان، صنعتگران، صنوف، مسئولان شهرستان ری و جمعی از منتخبین مردم تهران در مجلس دهم در اتاق اصناف شهرستان ری برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.